شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲

شوشان: نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز، یادمان شهید اسماعیل دقایقی، با معرفی برترین‌‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش شوشان و به نقل از فارس، در اختتامیه این جشنواره، مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز اهداف این جشنواره را تبیین کرد و گفت: هویت‌بخشی جمعی و گروهی برای انجام کارهای بزرگ‌تر و اتحاد و انسجام دانشجویان مهم‌ترین هدف این جشنواره بود که محقق شد.

محمد چکشیان با بیان اینکه 90 درصد کار اجرایی و برنامه‌ریزی جشنواره توسط دانشجویان به بهترین نحو انجام شد، افزود: فضا برای حضور دانشجویان در فعالیت‌ها و کارهای گروهی علمی، فرهنگی و ورزشی فراهم است.

وی از حمایت‌های مسئولان دانشگاه و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان قدردانی کرد و گفت: بودجه و اعتباری برای برگزاری جشنواره از قبل پیش‌بینی نشده بود اما با حمایت مالی رئیس دانشگاه و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نخستین جشنواره با‌شکوه تمام برگزار شد.

چکشیان پیام این جشنواره را تحصیل، تذهیب و ورزش عنوان کرد و ادامه داد: این پیام، راهبرد نظام جمهوری اسلامی در ایجاد نشاط جوانان امروز است.

مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز جوانی را یکی باارزش‌ترین و مهم‌ترین مقاطع زندگی دانست و بر خودسازی همه‌جانبه جوانان در زمینه روحی، فکری، اخلاقی، جسمی و اعتقادی تأکید کرد.

در خاتمه این آیین، از برترین‌های نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش‌های مختلف با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

برای کسب عنوان ممتاز در بخش برترین‌های آموزشی از 26 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر رشته‌های مختلف تحصیلی، در بخش فرهنگی از 13 نفر به عنوان فعالان فرهنگی، برترین‌های مسابقات، ارائه دهندگان ایده فرهنگی، در بخش ورزشی از تیم‌های مسابقات فوتسال، پینگ پنگ، شطرنج، بدمینتون، دو صد متر و دارت در گروه‌های خواهران و برادران قدردانی به عمل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار