شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم استان صورت پذیرفت:
مهندس شمسایی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی استانداری بیان کرد: انجام این دیدارها بسیار مفید است و من از مدیریت و همکاران این مرکز تشکر می کنم و اگر بار دیگر فرصت دیدار مردمی فراهم شود باعث مسرت است.
مدیر عامل سازمان  آب و برق استان روز چهارشنبه 21 آبان ماه در  ملاقات مردمی  مرکز سامد  استان حضور پیدا کرد. 

مدیریت مرکز سامد خوزستان  در خصوص این دیدار ها عنوان کرد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و تاکید استاندار محترم مبنی بر حل مشکلات مردمی  جلسات چهره به چهره مردم و مسئولین  در این مرکز انجام می شود.  
مهندس حاجی زاده گفت:  افرادی که درخواستهایشان  که به خاطر پیچیدگی های اداری  تاکنون رسیدگی نشده اند از سراسر استان  دراین ملاقات دعوت شدند  تا  دستور  حل  مشکلاتشان صادر شود.

مهندس حاجی زاده ضمن تشکر از حضور مدیر عامل شرکت آب و برق  استان بیان کرد: مهندس شمسایی در گذشته عملکرد خوبی داشته است و خوشحالیم که مجددا سکان این سازمان به دست یک مدیر با تجربه و آشنا به مسائل و مشکلان استان داده شده است.

مدیر مرکز سامد گفت:  تقاضای بنده از  ایشان حل و پیگیری ویژه مشکلات مردم پشت سد گتوند است. انشاالله دیداری مجدد با حضور مهندس شمسایی و این عزیزان در مرکز  سامد برگزار خواهد شد تا هرچه سریعتر این مشکل حل شود.

 مهندس محمد رضا شمسایی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی استانداری بیان کرد: انجام این دیدارها بسیار مفید است و من از مدیریت و همکاران  این مرکز تشکر می کنم و اگر بار دیگر فرصت دیدار مردمی فراهم شود باعث مسرت است.
مدیرعامل سازمان  آب و برق استان عمده مشکلات مطروحه در این  ملاقات را به  بخش تخصیص آب دانست و اظهارنمود: تمام آب استان در سال های گذشته توزیع و تخصیص شده است.

 مهندس شمسایی  در ادامه افزود:  در جایی که مشکل کمبود منابع آب وجود دارد بهترین راهکار  تبدیل  طرح های کشاورزی به سمت و سوی طرح  های صنعتی وخدماتی کشاورزی  است. که تنها  به یک درصد از  منابع آبی نیاز دارد و می توان تخصیص آب  را در این زمینه انجام داد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کارون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
comment
0
0
comment اقای شمسایی؛
سد گتوند علیا چالش بزرگی برای حیات رودخانه کارون است و حل این معضل به تدابیر ویژه ای نیازمند است.
لایروبی رودخانه کارون ضروریست که متاسفانه اینکار با تاخیرهای فراوانی روبروست.
از سازمان اب و برق خوزستان انتظار میرود که طرح جامعی را با هدف احیای رودخانه کارون تهیه و جهت تصویب به هیات دولت ارائه کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار