شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
مقتدایی برتعامل بیشتر فرمانداران با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت : این همراهی رسانه ها یعنی احقاق حقوق به حق مردم . امیدواریم رسانه ها همواره خادمان ملت را درانجام این مسوولیت خطیر یاری رسانند.استاندار خوزستان فضای رسانه ای حاکم براستان را مثبت توصیف کرد و گفت : این امربه استیفای حقوق مردم کمک موثرمی کند.
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان ازهمراهی رسانه های این استان درتحقق برنامه های کلان و عام المنفعه استان که برای خدمت به مردم غیور و شریف خوزستان طراحی و دردست اجرا هستند ,تشکرکرد.

وی چهارشنبه درجمع فرمانداران استان خوزستان که درمحل سالن اجتماعات این استانداری برگزارشد برتعامل بیشترفرمانداران با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت : این همراهی رسانه ها یعنی احقاق حقوق به حق مردم . امیدواریم رسانه ها همواره خادمان ملت را درانجام این مسوولیت خطیر یاری رسانند.

استاندار خوزستان فضای رسانه ای حاکم براستان را مثبت توصیف کرد و گفت : این امربه استیفای حقوق مردم کمک موثرمی کند.

استاندار خوزستان برتقویت جایگاه روابط عمومی فرمانداریها تاکید کرد و گفت :  جایگاه روابط عمومی در شهرستان ها باید توسط فرمانداران تعریف و تبیین شود چرا که روابط عمومی پل ارتباطی بین مسوولان دستگاه های اجرایی و رسانه ها است که اطلاعات صحیح باید از این مجرا منتقل شود.

  استاندار خوزستان  نسبت به برقراری ارتباط دوسویه روابط عمومی ها با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت : اطلاع رسانی صحیح و بهنگام ازظرفیت ها و خدمات دولت و نظام موجبات تنویرو درنهایت اقناع افکار عمومی را فراهم می سازد.

 مقتدایی تاکید کرد : این اقناع به نوبه خود سبب رضامندی مردم ازتلاش شما می شود و نوعی تعلق خاطردربین مردم  ایجاد کرده و مشارکت بیشترآنان را درامور فراهم خواهد ساخت .

گفتنی است دراین نشست جمال درویش مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گزارشی از برنامه های سومین سمینار "نقش روابط عمومی ها درارتقاءفرهنگ شهروندی " که بناست 26 و 27 آبان ماه جاری دراهواز برگزارشود , ارایه داد.

وی خواستار شرکت مسوولان روابط عمومی فرمانداریهای استان خوزستان درکارگاه آموزش خبرنگاری این همایش که ازبرنامه های جنبی آن خواهد بود ,شرکت کنند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
comment
0
0
comment مردم میبینند،میفهمند،نقد میکنند و سپاسگزار خادمان مخلصشان هستند.
شایسته است همه مردم و مسئولان دست در دست هم،همدل و همصدا برای خوزستانی اباد و سرافراز با تمام توان تلاش کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار