شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
معاون سیاسی اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار: مجموعه اقدامات دولت تدبیر و امید آرامش خاصی را درجامعه حکفرما کرده است

 فرج اله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت : مجموعه اقدامات دولت تدبیر و امید , آرامش خاصی را درجامعه حکمفرما کرده است .

وی چهارشنبه درجمع فرمانداران استان خوزستان درمحل سالن اجتماعات استانداری این استان  به اقدامات مثبت دولت درزمینه اقتصادی و نیز سیاست خارجی اشاره کرد و گفت : در دولت تدبیرو امید , جمهوری اسلامی ایران نقش اثرگذار خود را درعرصه بین الملل بازیافت . درپی ارتقای این نقش و درسایه همکاری جمهوری اسلامی ایران درمبارزه با تروریسم بین المللی است که امروز ما شاهد پیشرفت هایی درمبارزه با گروههای تکفیری درمنطقه هستیم .

 خبیر گفت : با بررسی تحولات جاری  منطقه خاورمیانه , به نظر می رسد که  جامعه بین المللی درحال تغییراتی است . محور تلاش های بازیگران  براین است که منطقه خاورمیانه را به یک آرامشی برسانند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به روند روبه پیش مذاکرات هسته ای ,برای تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت : اگر تفاهم مورد نظر با رعایت  حقوق هسته ای ملت ایران و اهداف مورد نظر رهبرمعظم انقلاب , انشا الله حاصل شود تاثیرات مثبت آن را درحوزه های اقتصادی , اجتماعی کشور و منطقه بخوبی شاهد خواهیم بود . درعرصه بین المللی نیز تاثیرشگرفی خواهد گذاشت .

خبیر درادامه این نشست نسبت  به تهیه شناسنامه یا دایره المعارف شهرستان ازسوی فرمانداریها تاکید کرد و گفت : فرمانداران نسبت به تهیه این شناسنامه شهرستان خود و نیز ارسال عملکرد 6 ماهه اهتمام داشته باشند.

خبیر خدمت به مردم را بی منت خواند و  گفت : فرمانداران محترم برنامه های خود را اولویت بندی کرده  و براساس آن  حرکت کنندتا درکوتاه مدت بیشترین تاثیر را درحل مشکلات منطقه و توسعه شهرستان داشته باشند.

وی افزود: ما یک وظیفه شرعی و درعین حال یک وظیفه قانونی درجمهوری اسلامی بردوش داریم . زمانی می توانیم ادعا کنیم که درارایه خدمت اثرگذاربوده ایم که کارها را اولویت بندی کنیم  تا باتوجه به زمان محدود بیشتراثرگذاری را درتوسعه شهرستان  داشته باشیم .

خبیر گفت : یک فکر نظام مند  اگر با  برنامه, نوع و مبتکرانه باشد ، قطعا اثرگذارخواهد بود.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ارتباط  گسترده فرمانداران با مردم و گروههای مرجع برای حل مشکلات منطقه را مهم توصیف کرد  و گفت : با گروههای مرجع که می توانند حلقه واسط شما و مردم باشند ارتباط  داشته باشید و برنامه ها و سیاست های دولت تدبیرو امید را تشریح کنید .

خبیر همچنین برارتقا جایگاه روابط عمومی فرمانداریها  و ارتباط دوسویه آنان با رسانه ها تاکید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار