شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: نمایشگاه مجازی دایمی از شرکت های تولیدی درون استانی ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا ' عبدالحسن مقتدایی' چهارشنبه در حاشیه جلسه تولید، خرید کالا و خدمات در محل استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مقرر شده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان قابلیت های استان را شناسایی کند سایتی مجازی برای نمایشگاه دایمی از شرکت های تولیدات داخلی استان برای به نمایش گذاشتن محصولات آن ها ایجاد شود.

وی گفت: با این حرکت تولیدات داخلی استان در معرض دید عموم و حتی سایر استان ها قرار می گیرد و محصولات تولیدات درون استانی معرفی می شوند.

عالی ترین مقام دولت در استان بیان داشت: هر شرکت تولیدی در استان می تواند محصولات خود را در این سایت به نمایش بگذارد و شرکت ها، بنکداران، پیمانکاران و مهندسان درون استان می توانند در این سایت شرکت کنند.

استاندار خوزستان بیان داشت: تمامی شرکت ها و دستگاه های دولتی و خصوصی موظف هستند از تولیدات داخلی خرید و استفاده کنند و این فرهنگ نیز باید در بین مردم نهادینه شود.

مقتدایی در ادامه افزود: برای رسیدن به نتیجه نهایی درزمینه استفاده از تولیدات داخلی فاصله بسیار است، در شهرستان ها متولی این امر فرمانداران هستند.

وی همچنین بر برخورد مناسب با شرکت های تولیدی خصوصی در استان تاکید کردو بیان دشت: رفتاری که با شرکت های تولیدی خصوصی داخلی از سوی مسئولان استان نسبت به شرکت های دولتی ابراز می شود باید بسیار متفاوت باشد و باید شرایطی را فراهم کرد تا شرکت های خصوصی زمینه کار بیشتر و تولید بهتر را داشته باشند.

استاندار خوزستان یکی از ضعف های تولیدکنندگان خوزستان راعدم تولید محصول با کیفیت عنوان کرد و بیان داشت: بسته بندی مناسب با طراحی زیبا در رونق بازار کالاهای تولید داخل موثر است، هدف اصلی ایجاد رغبت در مردم استان برای استفاده از محصولات درون استانی است.

وی با اشاره به اینکه توجه به تولید داخل در کاهش جرائم نیز موثر است بیان داشت: 70 درصد بزهکاری ها مربوط به تخلفات خورد و کوچک است که بیشتر بزهکاران برای رفع نیازهای روزمره دست به تخلف می زنند، رونق بخشیدن به تولیدات درون استانی و ایجاد کسب و کار از این تخلفات نیز جلوگیری می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار