اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
بنزین یورو ٤ از اواخر آذرماه امسال در جایگاه های شرکتی و خصوصی کلان شهر اهواز عرضه می شود.
به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز روز چهارشنبه (٢١ آبان) در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که ٥٦٦ میلیون و ٦٩٩ هزار لیتر بنزین در هفت ماه امسال در مناطق مرکزی، شمال، شرق و غرب استان خوزستان به مصرف رسید که در قیاس با دوره مشابه پارسال  ٣,٥ در صد رشد داشته است، اظهار کرد: میزان مصرف بنزین در دوره مشابه سال قبل ٥٤٧ میلیون و ٤٤٢ هزار لیتر بود.

عبدالصاحب شمخانی با بیان این که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در استان خوزستان دارای دو منطقه اهواز و آبادان است، افزود: منطقه اهواز با داشتن ١٠ ناحیه، مسئولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی در مناطق مرکزی، شمال، شرق و غرب استان را عهده دار است.

وی افزایش مصرف بنزین در حوزه منطقه اهواز را با توجه به افزایش سالانه تعداد خودروها، طبیعی ارزیابی کرد و گفت: این منطقه از نظر توزیع و مصرف بنزین در رده ششم کشوری قرار دارد.

 شمخانی تعداد جایگاه ها در حوزه عملیاتی این شرکت را ١٠٢ باب،  دو منظوره (بنزین و گاز طبیعی فشزده) ٤٢ باب و تک منظوره (٩ بنزین) ٣٢ باب عنوان کرد و اظهار کرد: هم اکنون ٢٣ جایگاه جدید عرصه بنزین، نفت گاز و گاز طبیعی فشرده (CNG) در دست ساخت است.

  وی افزود: از مجموع جایگاه های سوخت در این منطقه، ٦ باب شرکتی است و با پیگیریهای انجام شده و اختصاص ٣٠ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، مجوز ساخت یک باب جایگاه در موقعیت خرمکوشک در کلان شهر اهواز اخذ شده که بزودی کارهای اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: در این محل پیش از این یک جایگاه سوخت وجود داشت که در طرح تعریض خیابان قرار گرفت و تعطیل و جمع آوری شد و جایگاه جدید که در ردیف جایگاه های بزرگ سوخت استان قرار دارد، جایگزین آن می شود.

وی درباره ذخیره سازی فرآورده در منطقه اهواز توضیح داد: این شرکت در نظامیه یک انبار با ظرفیت ٦٨٠ میلیون لیتر و در اندیمشک انبار دیگری با ظرفیت ١٥٠ میلیون لیتر دارد و تامین فرآورده از طریق پالایشگاه نفت آبادان صورت می گیرد.

شمخانی در زمینه زمان توزیع بنزین یورو  ٤ که از آن به عنوان بنزین پاک یاد می شود، اظهار کرد: در این زمینه پیگیریهای لازم انجام شده و از اواخر آذرماه امسال این فرآورده در جایگاه های شرکتی و خصوصی کلان شهر اهواز عرضه خواهد شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
کمی مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
comment
0
3
comment چرا بنزین یورو4 در اهواز بعد از سایر کلانشهرها توزیع خواهد شد؟؟ یعنی هوای بقیه کلانشهرها از اهواز الوده تر است؟!!
توزیع سوخت پاک علاوه بر بنزین یورو4گازوئیل یورو4 راهم شامل میشود که میبایست در شهر اهواز هم توزیع گردد.
comment
اهوازی
|
United States
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
comment
0
3
comment باز هم اهواز فراموش شد و متاسفانه شهر ما آخرین کلانشهریست که این نوع بنزین در آن توزیع می شود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
comment
0
0
comment به یاد دارم قرار بود شهریور امسال بنزین یورو ۴ به جایگاه های اهواز برسد. چرا این همه بد قولی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار