اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۶۱
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
شهردار اهواز در حاشیه جلسه ملاقات مردمی:
مردم داری و دفاع از حقوق قانونی سازمانی دو مولفه مهم مدیریت در شهرداری
مطابق روال هفته های گذشته جلسه ملاقات مردمی مهندس سیّد خلف موسوی شهردار اهواز با جمعی از شهروندان اهوازی برگزار شد.
شهردار اهواز در حاشیه این جلسه ضمن رسیدگی به درخواست ها و مشکلات 79 نفر از شهروندان اهوازی، دستورات مقتضی را در راستای حل مشکلات و رسیدگی به امور ایشان صادر کرد.
مهندس سیّد خلف موسوی در حاشیه این جلسه دیدار مردمی گفت: شهرداری نهادی اجتماعی و مردمی است و باید در رویکرد عملیاتی خود با حفظ این دو مولفه یعنی اجتماعی و مردمی بودن حرکت کند.

شهردار اهواز گفت: یکی از جلوه های خدمت جهادی در شهرداری اهواز ارتباط بی واسطه و رو در رو با شهروندان است که برگزاری منظم جلسات ملاقات مردمی یکی از راهکارهای عملیاتی نمودن این مولفه مهم در مدیریت شهری است که می تواند رضایتمندی عمومی را تا حدّ زیادی جلب نماید.
موسوی با بیان این مطلب که باید تمهیدات لازم جهت برون سپاری خدمات شهرداری صورت بگیرد تا شاهد حضور فیزیکی کمتر شهروندان در شهرداری باشیم، افزود: خاصیت و طبیعت کار شهرداری و گستردگی و تنوع خدماتی که ارائه می کند باعث شده شاهد مراجعات گسترده مردمی به شهرداری باشیم که با برگزاری جلسات ملاقات مردمی می خواهیم این پیام را به مردم عزیز و شهروندان اهوازی بدهیم که در عمل آن ها را ولی نعمت خود می دانیم.

شهردار اهواز ادامه داد: در جلسات ملاقات مردمی سعی می کنیم با استفاده از راهکارهای قانونی و با حضور مدیران بخش های مرتبط در وهله اول به سخن مراجعین گوش دهیم و در مرحله بعد اگر راهکار قانونی وجود داشت ضمن بررسی فنّی و کارشناسی مشکل مزبور تمام تلاش خود را برای کسب رضایتمندی مردم صورت می دهیم و طبیعی است که برخی مشکلات نیز راه حل قانونی ندارد و وقتی این مورد برای مراجعه کننده به صورت اقناعی توضیح داده می شود، معمولاً می پذیرد.

مهندس موسوی اهتمام شهرداری به حفظ کانال های ارتباط مردمی خود را ناشی از ضرروت و اهمیت و نقش مردم در ساختار نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: بدون تعارف مردم را ولی نعمتان خود می دانیم. این مردم بودند که با لبیک به ندای امام راحل، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، با فداکاری جنگ را به سرانجامی شکوهمندانه رهنمون شدند و هم اینک گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند، پس مردم را به عنوان صاحبان اصلی این مسئولیت ها باید ارج نهاد.

شهردار اهواز تصریح کرد: هر هفته یک روز را به طور کامل به ملاقات با مردم، اقشار مختلف شهروندان و صنوف اختصاص می دهم تا از نزدیک ضمن رسیدگی و آشنایی با مشکلات، راه حلی برای رفع آن ها بیابیم.
موسوی افزود: البته بازدیدهای هفتگی سرزده و بدون اعلام قبلی از محلات مختلف کلانشهر اهواز دارم که روند پیشرفت پروژه ها و وضعیت خدمترسانی به مناطق مختلف در آن بازدیدهای میدانی مورد توجه قرار می گیرد.

شهردار اهواز بار دیگر بر لزوم پاسخگویی جامع و سریع مدیران سازمان ها، شهرداران مناطق هفت گانه و معاونین شهرداری به مراجعه کنندگان تاکید کرد و گفت: در دوره اخیر شهرداری به مسئولی اجازه نخواهم داد با صدای بلند و برافروخته با شهروند صحبت کند. هر شهروند با هر رنگ و آیین و سلیقه ای که دارد از حقوق شهروندی یکسانی برخوردار است و در صورت مراجعه به مدیر شهرداری باید قانع شده و مشکلش مورد رسیدگی کامل قرار گیرد.

موسوی اظهار داشت: مردم داری و دفاع از حقوق قانونی شهرداری دو رکن و شاخصه مدیریت در شهرداری اهواز است و روند ارتقاء شغلی مدیران شهرداری با سنجش این مولفه صورت می گیرد.
شهردار اهواز در ادامه به برخی حاشیه سازی ها اشاره کرد و گفت: رویکرد جدی شهرداری اهواز حرکت جهادی و خدمت بی منت است. حاشیه سازی ها تنها به قصد کندی یا ممانعت از ادامه این روند صورت می گیرند. فلذا هدف ما عبور از حاشیه ها و رسیدگی به متن امور است.

وی ادامه داد: وقتی آرامش در مجموعه ای حاکم شد می توان از آن مجموعه انتظار تحقق اهداف و پیشرفت در امور و انجام کامل وظایف را داشت از این روست که همه تلاش من به عنوان شهردار اهواز جلوگیری از انتقال تنش ها و حاشیه ها به بدنه مدیریتی و اجرایی در شهر است تا بتوانیم شاهد لبخند رضایت بر لبان شهروندان عزیز اهوازی باشیم.

شهردار اهواز در پایان سخنان خود با اشاره به این مطلب که معمولاً بخش زیادی از فرصت جلسات ملاقات مردمی به مشکلات ملکی و سندیت زمین ها بر می گردد گفت: در همین فرصت لازم است از زحمات بی شائبه و تلاش های شبانه روزی دکتر الفت ریاست سابق دادگستری استان که با درایت امور را اداره می کردند و همواره پشتیبان مدیریت شهری بودند قدردانی نمایم و برای آقای دکتر افشار نیا مدیر جدید دادگستری استان که فردی مقتدر، توانمند و دلسوز است آرزوی موفقیت داشته باشم و از همین فرصت از ایشان بخواهم با هدایت، نظارت و رهنمودهای خود، شهرداری را در راه مبارزه با زمین خواری در اهواز مورد حمایت قرار دهند چرا که امروز زمین خواری چه به صورت سازمان یافته و یا موردی به یکی از موانع توسعه شهر اهواز تبدیل شده است که امیدوارم با حمایت نهادهای قانونی به ویژه دادگستری خوزستان شاهد قطع شدن دست زمین خواران باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۱
comment
comment
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
comment
0
2
comment اقای شهردار ((مترو )) فراموش نشود؛
مترو مشهد و شیراز راه اندازی شده اند.
چرا مترو اصفهان 70% پیشرفت فیزیکی دارد و مترو اهواز فقط 27% پیشرفت داشته؟؟!!
چرا قولهای رئیس جمهور درمورد حل مشکل تامین اعتبار مترو اهواز تاکنون محقق نشده است؟!!
چرا زمان دقیق راه اندازی مترو اهواز را اعلام نمیکنید؟
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
comment
comment دوست عزیز مگر بودجه ای که در اختیار شهرداری شیراز و اصفهان میزارن با اهواز برابری میکند.زمانی مشکل مترو حل میشود که مثل مابقی کلانشهرها دولت این مشکل را حل کند..
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
comment
0
3
comment جناب ناشناس، یعنی میفرمایید که مشکل از مسئولان شهر اهواز نیست و کم توجهی دولتها را عامل عقب ماندگی کلانشهر اهواز نسبت به سایر کلانشهرها میدانید؟
comment
نوید قائدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
comment
1
2
comment جناب سید خلف عزیز
تا جنابعالی بطور واضح و شفاف در خصوص کاندیداتوری خود در مجلس اطلاع رسانی نداشته باشید همه این گفتار ها برای اهل فن جزء شعار های تبلیغاتی چیر دیگری نخواهند بود گوش همه ی مردم از این حرفها پرپر است و شما دیر آمده اید.
comment
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
comment
2
2
comment آقاي نويد قائدي. سيدخلف موسوي اگر كانديد مجلس نشد. مي رويم درب خانه اش مي ايستيم. تا اينكه به زور هم كه شده مجبورش ميكنيم كه كانديد مجلس شود. مطمئن باش. من فقط در تعجبم كه اين هراس از سيدخلف موسوي. چيه. سيدخلف حمايتت ميكنيم
پاسخ ها
comment
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
comment
comment پس ظاهرا شما ، شهرداری را بعنوان یک سکوی پرتاب برای آقای موسوی و امثالهم می بینید. در واقع قرار است مدیران ما به شهرداری بیایند و با پا گذاشتن بر روی شانه های مردم ، خود را به مراتب بالاتر برسانند.
عجب!
comment
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
comment
0
2
comment خانه ی ما دیوار مشترک دارد و نیز تیر آهنهای سقف آن هم مشترک می باشد ، سقف یکسره تیره آهنهای مشترک دارد بدون اجازه همسایه هم جوار خود ،پیمانکار حق تخریب ندارد زیرا در صورت تخریب هم خانه ی ما تخریب میشود هم جان و مالمان از بین می رود، اما شهرداری بدون فرستادن کارشناس به شخص پیمانکار حکم تخریب و آپارتمان سازی میدهد!
چرادر شهرداری ها اینگونه بی قانونی است؟
چه نهادی است که از شهرداری شکایت کرد؟
چرا رسیدگی نمیکنند؟
ما هر جا که بگید شکایت کردیم، فقط دوره خودمان تاب میخوریم، رسیدگی نمیشه، این چه سیستمی است
شهرداری برای رسیدن به مالیاتهای هنگفتی که از آپارتمان سازی عایدش میشود اکتفا میکند برای شهرداری مهم نیست جان شهروند به خطر بیافتد یا مال او از بین برود .
از رسانه ها تقاضا دارم پیگیری کنند ، هستن کسانی که پیمانکارندبا هر ترفندی شده را ه های غیر قانونی را طی میکنند و به اهداف خود میرسند اما ما که ضعیف هستیم هیچ برشی نداریم چه کنیم؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
comment
1
1
comment چرا همه از کاندید شدن سید خلف موسوی واهمه دارند؟؟؟؟
پاسخ ها
comment
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
comment
comment کسی واهمه ای نداره از کاندید شدن سید خلف ، ما از این واهمه داریم که شهرداری تبدیل به سکوی پرتاب آقایان ، به مراتب بالاتر شود و افراد سمت شهرداری را به جای خدمت رسانی ، برای کسب منفعت شخصی بپذیرند.
comment
اسفندیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
1
1
comment با سلام. جهت رعایت اخلاق حرفه ای و رعایت قانون لطفا از به کار بردن لفظ مهندس برای جناب شهر دار محترم که دارای مدرک الهیات هستن خودداری فرمایید
comment
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
comment
0
0
comment حیدری مردی متدین و با اقتدار مردی هست که عمل می کند نه شعار می دهد مردی هست با سوادی خیلی بالا ودلسوز و قلبی ریو ف ومهربان اکه دلسوزانه به شهرش خدمت خا لصا نه میکند مردم غیور اهواز گز ینه بهتر ین حیدری است اشتبا ه نکنی چون دیگه جای اشتباه نیست فر صت را از دست ندهی حیدری حیدری حما یتت می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار