اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
با حضور وزیر کشور در آیین تجلیل از فرمانداران:
 ایرج چغاخوری مشاورمدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در آیین تجلیل از فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان خوزستان در دوران دفاع مقدس از سوی استاندار خوزستان مورد تجلیل قرار گرفت.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ، عبدالحسین مقتدایی درلوح تقدیری که به ایرج چغاخوری تقدیم کرده ، آورده است : دفاع مقدس تجلی ناب ترین و شورانگیز ترین حماسه ها بود، حماسه هایی که در آن عشق سرفصل معرفت و دلدادگی اسباب بیکرانگی جانهای پاک شد، دفاع مقدس موجب گردید تا پرچم عزت بر ستیغ قله های دلهایی به اهتزازدرآید که سراسر ایثار و خردمندی و جانبازی بودند.

وی اضافه کرد: به حکم اخلاق بر خود فرض دانستیم تا در یادکرد تلاش های بسیار ارزشمند و شکوهمند حضرتعالی در سالهای دفاع مقدس به زبان سپاس برآئیم و از خدای بزرگ طول عمر و توفیق واستواریشان را آرزو کنیم.

گفتنی است ایرج چغاخوری در دوران دفاع مقدس تاکنون در مسوولیت های متعددی از جمله مدیر بنیاد امور مهاجرین جنگ تحمیلی در شهرستان امیدیه، مدیرمهاجرین جنگ تحمیلی شهرک هجرت بندر امام، شهردار هندیجان، شهردار شادگان، بخشدار مرکزی ایذه، بخشدارباغملک، معاون فرماندار اهواز،مشاور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، معاون مالی و پشتیبانی سازمان آب و برق و شرکت برق منطقه ای خوزستان و مشاور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان خدمت کرده است.

شایان ذکر است که با ابتکار عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان و باحضوررحمانی فضلی وزیر کشور ، آیت ا... موسوی جزایری نماینده ولی فقیه وامام جمعه اهواز،آیت ا.. شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و اعضای شورای اداری استان و همچنین عده ای از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی ، جانقربان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و مسوولان استانی طی مراسمی از 120 نفر از فرمانداران ، بخشداران وشهرداران استان خوزستان  که در دوران دفاع مقدس در مسوولیت های یاد شده حضور فعال داشتند تجلیل بعمل آمد . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار