اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
71  قبضه سلاح غیرمجاز در اهواز کشف و ضبط و عامل انتشار عکس‌های دختر جوان در اینترنت دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.
به گزارش خبرگزاری میزان، علی اصغر صادقی گندمانی معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز اظهار کرد: این محموله سلاح و مهمات توسط فردی به هویت س.م از استان های شرقی کشور با یک دستگاه خودرو پژو به استان خوزستان وارد شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز گفت: 71 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در استان خوزستان کشف و ضبط شد.
علی اصغر صادقی گندمانی اظهار کرد: این محموله سلاح و مهمات توسط فردی به هویت س.م از استان های شرقی کشور با یک دستگاه خودرو پژو به استان خوزستان وارد شد.

وی ادامه داد: با اتخاذ تدابیر لازم و به کارگیری تجهیزات فنی و مهار راه های مواصلاتی در مسیر جاده اندیمشک به اهواز، خودروی مذکور توقیف و راننده خودرو به هویت ع.م دستگیر شد.

صادقی گندمانی گفت: سه نفر دیگر از متهمان که قصد دریافت محموله سلاح را داشتند، با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو 71 قبضه سلاح کشف و ضبط و متهم دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
 
عامل انتشار عکس‌های دختر جوان در اینترنت دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لالی علیرضا شعبانفر اظهار کرد: به دنبال شکایت خانم م. ه مبنی بر انتشار عکس وی در فضای اینترنت، پرونده برای بررسی به شعبه اول دادیاری این دادسرا ارجاع شد که در مدت کوتاهی متهم شناسایی و دستگیر گردید. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لالی گفت: عامل انتشار عکس‌های دختر جوان در فضای اینترنت، شناسایی و دستگیر شد. 

علیرضا شعبانفر اظهار کرد: به دنبال شکایت خانم م. ه مبنی بر انتشار عکس وی در فضای اینترنت، پرونده برای بررسی به شعبه اول دادیاری این دادسرا ارجاع شد که در مدت کوتاهی متهم شناسایی و دستگیر گردید. 

وی ادامه داد: متهم س. الف برادر نامزد شاکیه بوده که بعد از به هم خوردن نامزدی، اقدام به این امر کرده بود. 

شعبانفر گفت: متهم با صدور قرار وثیقه به زندان معرفی شد و پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی مفتوح است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار