اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۷۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
رییس مجمع نمایندگان خوزستان و نیز نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در دفاعی تمام قد از عملکرد استاندار خوزستان، حضور 'عبدالحسن مقتدایی' را عامل پیشرفت و حرکت رو به جلو استان دانستند.
رییس مجمع نمایندگان خوزستان و نیز نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در دفاعی تمام قد از عملکرد استاندار خوزستان، حضور 'عبدالحسن مقتدایی' را عامل پیشرفت و حرکت رو به جلو استان دانستند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک سال گذشته تلاش های بسیاری از سوی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در راستای پیشرفت استان انجام شده است. 

'صید عیسی دارایی' دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در برخی موارد دکتر مقتدایی شجاعانه در مقابل برخی تصمیمات مسوولان کشوری ایستاد و با توجه به برنامه های ارایه شده از سوی تیم استانداری خوزستان بی شک، خوزستان در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات فراوانی خواهد بود. 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از جمله اقدامات خوب استاندار خوزستان می توان به الحاق تمامی شهرهای خرمشهر و آبادان به منطقه آزاد اروند و منتفع شدن تمامی مردم استان از این امتیاز، اجرای طرح 550 هزار هکتاری در استان و اجرای طرح های آبرسانی در استان اشاره کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی هم گفت: آقای مقتدایی دو بار نمایندگی مجلس و استانداری خوزستان را در کارنامه کاری خود دارد و پیگیری های وی در طرح های عظیم و زیربنایی نتایج خوبی داشته است.

'سید راضی نوری' در گفت و گو با ایرنا افزود: با پیگیری های استاندار خوزستان طرح احیای 550هزار هکتاری اراضی کشاورزی موسوم به طرح رهبری به خوبی پیش رفته و آقای مقتدایی تونسته آن را به خوبی مدیریت کند و تمام نیروها، پیمانکار و تجهیزات و امکانات مورد نیاز طرح از داخل استان تامین شود.

وی اضافه کرد: پیگیری های استاندار خوزستان در زمینه خودروهای پلاک اروند اقدام ارزنده و قابل تقدیری بود که هم اینک تمام نقاط استان از این مزیت برخوردار شده اند.

نوری اقدام ها و تلاش های استاندار خوزستان در زمینه ارتقای بخش ریلی و بنادر استان را قابل تقدیر دانست و گفت: آنچه از استاندار می خواهیم بکارگیری نیروهای بومی از قومیت های مختلف در رده ها و سطوح مختلف مدیریتی در استان است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اینک بومی گزینی برای کارهای عمرانی در طرح های مختلف اولویت خوزستان بوده و مدیریت استان توانسته این مساله را به خوبی محقق کند که شایسته است استفاده از نیروهای مجرب از قومیت های مختلف برای سطوح مختلف مدیریتی نیز مد نظر استاندار باشد و از تمام طیف ها استفاده شود. 

وی گفت: دفاع استاندار خوزستان از مساله آب و جلوگیری از انتقال آب کارون به دیگر نقاط کشور جای تقدیر دارد چرا که وقت بسیاری برای این مساله گذاشته است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۶
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
comment
0
1
comment با سلام
ایشان نماینده مردم اندیمشک است نه شوش!!!
comment
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
comment
0
0
comment برای پیشرفت استان اتحاد و هم افزایی مردم و مسئولان اصلی اساسی است؛ دوری از تنش و ایجاد فضای تعامل و همدلی بین مسئولان ، خوزستان را به جایگاه واقعی اش نزدیک خواهد کرد
comment
کارون
|
-
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
0
1
comment آقای دارایی نماینده شوش است مجید دلبندم
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
comment
0
2
comment درود بر مقتدایی استانداری که حاضر نیست سرنوشت استان را با کسی معامله کند ودرود بر نمایندگانی که از ایشان حمایت میکنند
comment
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
comment
1
0
comment مردم شهرهای ... و ...از عملکرد ایشان اصلا راضی نیستند
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
comment
0
0
comment سلام به همگی...
قصد داشتم مثل تمام یک سال گذشته بخونم و رد بشم اما نشد که بشه!

اینکه اقای مقتدایی میره یا نمیره و میمونه یا نمی مونه چیزی از ارزش های ایشون کم نمیکنه و البته من به شخصه ایشون رو معصوم نمی دونم و قطعا خواسته یا ناخواسته ایراداتی هم در سیستم مدیریتی ش وجود داره که اجتناب ناپذیره به طور مثال از اقای عبداله نژاد سردبیر شوشان یه سوال دارم طی سال های فعالیتتون هیچ وقت نشد که دونسته یا ندونسته اشتباهی مرتکب بشین؟ قطعا شده و خواهد شد و این رسم زندگیه... مقتدایی و ارزانی و ایکس و ایگرگ هم از همین نمودار تبعیت می کنند.

اما توی این شایعات دلم نمیاد نقش " بعضی از رسانه ها" رو نادیده بگیرم.

مسئولیت ذکر اسامی به عهده من هست که ایمیلمو اون بالا نوشتم و نه از کافی نت بلکه از منزل کامنت میذارم و ایمیلمم همین یکیه و لا غیر... بنابراین خواهشمندم کامنتم ویرایش نشه...

خبرگزاری ... با سرپرستی ... در استان شروع به کار کرد و اخبار بدون منبع و گاها توهین امیزی مثل خبر رفتن فرماندار فدعمی که موجب اعتراض سایر رسانه ها مثل همین شوشان هم شد یادمون مونده! خبر دلگیری وزیر بهداشت از مقتدایی با این شرح هم از این خبرگزاری یادمون مونده: وزیر بهداشت طی تماس تلفنی با یک واسطه ابراز ناراحتی از مقتدایی کرد و ان واسطه طی صحبت با یکی از نزدیکان...! از این واقعه خبر داد! تا همین جا فکر میکنم اهل فن ها به سیستم اداره ...پی بردن که اگه هم نبردن اینو من اضافه میکنم که خبرگزاری ...در برج 10 سال 92 سرپرستی رو از اقای ...گرفتن!

ایشون اقدام به راه اندازی پایگاه خبری .... کرد که متاسفانه چون دیگه اخبار از فیلتر تهران رد نمیشدن اوضاع بدتر شد به طور مثال تکذیبیه شهرداری اهواز نسبت به درج خبر "اسانسور شهردار اختصاصی شد "یکی از همین اخبار کذب و غیر مستنده که اسانسور مذکور به تنها طبقه ای که نمیرسه طبقه شهرداره پس چطور میتونه اختصاصا مال شهردار باشه؟!

و بالاخره نوبت به گذاشتن گزینه های روی میز به عنوان جانشینا مقتدایی رسید که این پایگاه از شریعتی و بخشنده و بیانک به عنوان گزینه ها نام برد! البته تقریبا یک سال پیش اقای... یه پستی هم در وزارت کشور به آقای ...در قالب خبر! دادن که کذب بود!

دکتر... هم با ... تماس گرفت و گفت اسمش رو از خبر خط بزنن که همچنین موضوعی صحت نداره!

دوستان مطبوعاتی و رسانه ای ابروی افراد به امانت نزدتون محفوظه نکنید از این کارها! قلمی که دستتون میچرخه مقدسه! درسته که گاهی میشه از تریبون رسانه کاری کارستان کرد اما افکار عمومی هوشیارن و قاضی های اصلی هستند. حرمت ارامش افکار عمومی رو حفظ کنیم.

یاعلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار