اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول نسبت به سرمایه گذاری در شرکت ها و صندوق های اقتصادی فاقد مجوز قانونی به مردم هشدار داد.

احمد قهرمانی روز چهارشنبه افزود: طبق قانون دریافت و جمع آوری سپرده های مردم تحت عنوان صندوق خانگی ، شرکت های هرمی ،فروشگاه و یا هر عنوان دیگر بدون مجوز قانونی جرم شناخته شده و مجازات سنگینی دارد.

وی افزود: شرکت هایی که قصد فعالیت اقتصادی در این راستا را دارند باید از مبادی مربوطه تحت نظارت بانک مرکزی و نهادهای زیر مجموعه بانک مرکزی مجوز داشته باشند در غیر این صورت با برخورد جدی مسوولان قضایی روبرو خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: از آنجا که فعالیت های اقتصادی عمدتا سود قابل توجهی داشته و مردم به سرمایه گذاری در این فعالیت ها تشویق می شوند لذا کارشناسان اقتصادی باید برای اینکه مردم دچار مشکل نشوند آموزش های لازم را به شهروندان ارائه داده تا از راه صحیح و قانونی سرمایه گذاری کنند.

قهرمانی اظهار کرد: از آنجا که اطلاعات مردم نسبت به قوانین مربوط به سرمایه گذاری کم می باشد لذا در دام شرکت های اقتصادی فاقد مجوز قانونی گرفتار شده و زمانی متوجه اشتباه خود می شوند که دچار خسارت و ضرر و زیان فراوانی شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم به عوامل انتظامی شهرستان دزفول ابلاغ شده در صورت مشاهده فعالیت شرکت های غیرمجاز وارد عمل شده و با آنان برخورد نمایند.

وی افزود: علاوه بر پرونده تخلف شرکت کشاورزی مهر زراعتکاران سبز آب با چهار هزار میلیارد ریال تخلف مالی تحت عنوان تولید کود آلی دو پرونده مالی سنگین دیگر نیز در دادگستری دزفول در دست رسیدگی است.
مرجع / ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار