اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
بازدید استاندار خوزستان از مناطق حاشیه نشین اهواز
استاندار خوزستان که دراین بازدید فرماندار و شهردار اهواز وی را همراهی می کردند , گفت : حل مشکلات مناطق حاشیه نشین اهواز از جمله کوی سیاحی، ملاشیه ، کوی علوی، منطقه منبع آب ، علی آباد و سایرمناطق حاشیه ازهواز ازدغدغه های ماست .
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان صبح امروز دوشنبه  نیز به رسم معمول , بازدید سرزده ای از برخی مناطق حاشیه نشین اهواز ازجمله کوی سیاحی و منطقه کیان اهواز بعمل آورد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است که   ساکنین  منطقه کوی سیاحی که اغلب از جنگ زدگان منطقه  دشت آزادگان  هستند  به استقبال  استاندار خوزستان  آمدند  و این فرزند خوزستان را درآغوش گرفته و یکی از آنان بوسه ای برپیشیانی مقتدایی نواخت .

 آنان  بی مقدمه خواستار توجه نماینده دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات این منطقه ازجمله احداث شبکه فاضلاب و نیز تامین آب شرب سالم شدند.

عبدالحسن مقتدایی  درحالی که دستان گرم مردم این منطقه را به گرمی فشرد به آنان وعده داد که مشکلات منطقه یکی پس از دیگری با تلاش شهرداری منطقه و مسوولان مربوطه مرتفع گردد.

استاندار خوزستان  که دراین بازدید فرماندار و شهردار اهواز وی را همراهی می کردند , گفت : حل مشکلات  مناطق حاشیه نشین اهواز ازجمله کوی سیاحی , ملاشیه , کوی علوی , منطقه منبع آب , علی آباد و سایرمناطق حاشیه  ازهواز ازدغدغه های ماست .

مقتدایی افزود:  بازدید  امروز ما ازکوی سیاحی به مناسبت خاصی  و پاس موضوع خاصی نبوده , آمده ایم تا ضمن دیدار با شما کمکی برای حل مشکلات مناطق حاشیه بعمل آوریم .

ساکنان کوی سیاحی اهواز درحالی که استاندار خود را بدرقه می کردند , چشم , چشم مقتدایی , روزنه امیدی را برای حل مشکلات آنان  گشود و مردم  را بالبان خندان روانه  خانه کرد.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
comment
0
9
comment هم استانی هایما شاید از نظر مالی در مزیقه باشند ولی از شریف ترین مردمان هستند که هر چه به انها هم خدمت شود بازهم حق انها ادا نمی شود!
comment
خوزستانی گرمازده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
comment
1
7
comment زنده باد مقتدایی بزرگ.
بهت افتخار میکنیم
خدا یار و یاورت
comment
اهوازی
|
Canada
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
comment
6
2
comment عاطفی نباشید خواهشا
آقای مقتدایی در این مدت نتواستند وعده های دولت تدبیر و امید را در خوزستان پیاده کند و مدیریتشان در حد انتظاری که داشتیم نبود. حتی مدیران و انتصابات همه پر از سوال و مشکل است.
پاسخ ها
comment
کارون من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
comment
comment مقتدایی مردی از جنس مردم...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار