شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: خوزستان در بخش‌های امنیتی، انتظامی و مرزی عملکرد نسبتا خوبی داشته و مشکل خاصی نداشته‌اند.

به گزارش ایسنا حسین ذوالفقاری در حاشیه دومین نشست تخصصی مدیران‌کل امنیتی و انتظامی استان‌های مرزی کشور که روز گذشته آبادان برگزار شد؛ با اشاره به نگاه دولت و وزارت کشور برای توانمندسازی مرزنشینان و استان‌های کم‌برخوردار، اظهار کرد: با توجه به این‌که مشکلات کشور در جنوب شرق و شمال‌غرب کشور رو به کاهش است، امید است از سال آینده بتوانیم اعتبارات بیشتری به استان‌هایی مانند خوزستان  بدهیم تا در جهت تامین امنیت بیشتر استان تلاش شود.

وی افزود: این‌که باید کارهایی در مرزهای استان خوزستان انجام شود، قطعی است .

ذوالفقاری در این زمینه به پیشنهاد استاندار خوزستان برای رونق کسب و کار و فعالیت تجاری مرزنشینان در هندیجان اشاره کرد و ادامه داد: درخواست استاندار خوزستان برای ایجاد ظرفیتی برای فعالیت اقتصادی و تجاری مرزنشینان در هندیجان و رونق کسب و کار این منطقه مرزی نیز با نگاه مثبت بررسی می‌شود.

وی گفت: اگر منع قانونی سر راهمان نباشد، امیدواریم همانند بندر شادگان، بتوانیم این درخواست را هماهنگی و موافقت وزارت کشور را اعلام کنیم تا این اتفاق در هندیجان بیفتد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار