شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
نماینده عالی دولت در خوزستان از دستگاه‌هايي كه نسبت به معرفي طرح‌هاي خود براي جذب اعتبارات فاينانس اقدامي نكرده اند گفت: از دولت تقاضاي داشتيم تا اعتباري در اين زمينه براي بخش‌خصوصي اختصاص دهد تا شركت‌هاي فولاد، آلومينيوم، پتروشيمي برای بهره‌مندی از این اعتبار به مرکز معرفي ‌شوند.
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان نسبت به جذب سهم اعتبار خوزستان از محل فاینانس خارجی هشدار داد.

وی در جلسه فاینانس شرکت‌ها که در سالن جلسات استانداری برگزارشد، اظهارکرد: طرح جذب 35 ميليارد دلار فاينانس خارجي در كشور در بودجه سال 94 درنظر گرفته شده كه يك‌چهارم آن مربوط به خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد:اين مبلغ  بیشتر براي سازمان‌ها و شركت‌هايی مثل آب و فاضلاب استان و اهواز و بخشي مربوط سازمان آب و برق استان است.

استاندار خوزستان در این جلسه تاکید کرد : ما فقط ده روز فرصت داریم تا طرح‌هاي خود را برای جذب به مرکز اعلام كنيم.

وی از دستگاه‌هايي كه  نسبت به  معرفي طرح‌هاي خود براي جذب اعتبارات فاينانس اقدامي نكرده اند گفت: در كنار اين مبلغ از دولت تقاضاي جديدي داشتيم تا اعتباري در اين زمينه براي بخش‌خصوصي اختصاص دهد تا شركت‌هاي فولاد، آلومينيوم، پتروشيمي و تمام صنايعی كه در استان قابليت استفاده از اين سهميه را دارد برای بهره‌مندی از این اعتبار به مرکز معرفي ‌شوند.

استاندار خوزستان در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: برای محروم نشدن استان از این فرصت جلسه فوق‌العاده برگزار کردیم.

وی افزود: سهم استان ۱.۴ میلیارد دلار ازمجموع ۳۵ میلیارد دلار فایناس خارجی کشور است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار