شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۲

شوشان : همايش زنان منتظر با حضور جمع كثيري از بانوان اهوازي با موضوع بيداري اسلامي و زنان و با محوریت صهیونیزم مسیحی و تقابل با مهدویت در سالن شهيد هاشمي استانداري خوزستان برگزار شد.

در این همایش که به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و برای جامعه هدف مبلغان ، معلمان ، مربیان پرورشی و ... برگزارشد با استقبال خوب این طیف روبرو شد.

مشاور بانوان استاندار خوزستان در این‌باره گفت: این طرح ارزشمند پس از ارائه از سوی دفتر بانوان استانداری خوزستان همزمان با دوره سوم سفر ریاست جمهوری به استان تصویب شد که در حال حاضر در دو بخش عمومی و تخصصی در 17 شهرستان برگزار می‌شود.

مریم حیدریان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در مورد حفظ ایمان توسط زنان عصر غیبت که از سرمایه‌های امام غایب بوده اظهار کرد: امید است همه زنان منتظر مهدی یاور بوده و این اصل را سرلوحه‌ای در زندگی خود قرار دهند.

در ادامه حجت الاسلام روحانی نژاد با ورود به بحث صهیونیزم مسیحی و تقابل با مهدویت ضمن بررسی شرایط تربیت نسل در دنیای امروز راه کارهای عملیاتی برای مقابله با ترفندها را ارائه نمود.

وی عصر انتقال تجربه را به سه دسته 1- عصر گفتار 2- عصر چاپ و نوشتار 3- عصر تصویر تقسیم کرده و بیان داشت : امروزه دنیا و صاحبان قدرت جهانی آنهم در بعد رسانه زبان تصویر را برگزیده اند . زیرا ساده ترین و راحتترین راه برقراری ارتباط است . و البته نیاز به سواد خواندن ونوشتن نیز ندارد و به واقع یک زبان بین المللی است . و همچنین ماندگاری زبان تصاویر به دلیل ترجمه ادراک به احساس بیشتر و عمیق تر خواهد بود .

مدیر موسسه فرهنگی جوادالائمه در ادامه با طرح پرسش : چرا رسانه ها دارند جوامع را به سمت فساد می کشانند و چه هدفی از این کار دارند و اصولا رسانه ها در دست چه کسانی هستند؟ به تشریح سلطه صهیونیزم بر رسانه ها در سطح جهانی پرداخت .

روحانی نژاد در ادامه با ارائه مستندات آماری و نموداری گفت : در تصویر ذهن کارگردان فعال و ذهن کاربر یا مخاطب منفعل و تاثیر پذیر است . زیرا تصویر معمولا در بخش خود آگاه ذهن اثر نمی گذارد بلکه روی احساسات ما اثر گذار است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : هر فرهنگی که رسانه های خود را نشناسد و بر آنها تسلط نداشته باشد در دنیای امروز جایی ندارد.

در حاشیه این همايش يك روزه همزمان سه نمايشگاه برگزار شد. نمایشگاه پوستر " زن ستم تاريخي ، ستم برابري " ، این نمایشگاه با مسابقه کتبی همراه بود که برگزیدگان این مسابقه نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین نمایشگاه عرضه پوشاك عفاف و حجاب و نمايشگاه عرضه كتاب و نرم افزار در حوزه زنان و خانواده و مهدويت همراه بود که مورد استقبال شایسته شركت كننده در همايش قرار گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار