شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
در اين نشست مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب، توجه به نيروي انساني را از اولويت‌هاي اين شركت دانست و اظهار داشت: به لحاظ اهميت اين پروژه، ضمن بررسي وضعيت آن، دستورات ويژه اي براي تسريع در روند كار صادر شده است.
ششمين جلسه بررسي پيشرفت پروژه مسكن مهر نفت اهواز روز شنبه 8 آذر با حضور مهندس سيد محمد پژمان معاون وزير راه و شهرسازي در محل پروژه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، در ابتداي اين جلسه گزارشي از وضعيت پيشرفت پروژه توسط مجري، مشاور و پيمانكار ارائه و در خصوص راهكارهاي لازم جهت شتاب بخشي و تكميل اين پروژه در زمان مقرر، تصميم گيري شد.

در اين نشست مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب، توجه به نيروي انساني را از اولويت‌هاي اين شركت دانست و اظهار داشت: به لحاظ اهميت اين پروژه، ضمن بررسي وضعيت آن، دستورات ويژه اي براي تسريع در روند كار صادر شده است.

مهندس بيژن عالي‌پور گفت: تامين واحدهاي مسكوني براي كاركنان يكي از عوامل موثر در ايجاد رضايتمندي نيروي انساني و افزايش بهره وري سازمان است و شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، در خصوص تكميل پروژه مسكن مهر، تمام تمهيدات لازم را در چارچوب مقررات به كار خواهد بست.

معاون وزير و مديرعامل سازمان ملي زمين و مسكن وزارت راه و شهرسازي نيز با مثبت ارزيابي كردن روند اجراي پروژه گفت: برنامه ريزي ما براي پيشرفت پروژه بر اساس زمانبندي، جدي است و بايد تا ارديبهشت ماه سال آينده 400 واحد آن آماده تحويل شود.

مهندس سيد محمد پژمان افزود: لازم است مجري و مشاور پروژه از هم اكنون كار طراحي و مطالعات امور زيربنايي مانند شبكه آب، برق، گاز و فاضلاب را انجام داده و اجراي آنها همزمان با ساخت واحدها صورت پذيرد تا در زمان اعلام شده به متقاضيان، واحدهاي مسكوني ساخته شده قابل استفاده باشد.

وي با ابراز خرسندي از اعلام آمادگي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب جهت انجام عمليات محوطه سازي اين پروژه اظهار داشت: سازمان ملي زمين و مسكن نيز امور روبنايي اين پروژه از جمله احداث مدرسه، مسجد و سالن ورزشي را انجام خواهد داد به نحوي كه مدارس تا مهرماه سال آينده آماده بهره برداري شوند.

مهندس محمد خانچي مشاور مديرعامل مناطق نفتخيزجنوب درامور اجرايي وپيگيري نيز در اين جلسه گفت: پروژه مسكن مهر نفت اهواز جزو معدود پروژه هاي فعال مسكن مهر در سطح كشور است و تمام توان خود را براي تكميل آن به كار خواهيم گرفت.

وي در ادامه تأكيد كرد: اين پروژه از جمله پروژه هاي بزرگ كشور در زمينه ساختماني مي باشد و با توجه به در نظر گرفتن كليه كاربري هاي غيرمسكوني، قابليت تبديل شدن به يك شهرك كاملاً زيبا و متناسب با اصول معماري و شهرسازي را خواهد داشت.


وي با بيان اين كه اين پروژه نسبت به زمان شروع مجدد در شهريورماه امسال، سرعت چشمگيري داشته است گفت: بخش عمده اي از اعضاء پروژه سهم آورده خود را پرداخت كرده اند و در صورت پرداخت سهم بقيه اعضاء، سرعت پروژه افزايش خواهد يافت.

در اين نشست، مهندس اميريان مجري طرح كمك به عمران مناطق نفتخيز، مهندس دهقان مديركل راه و شهرسازي خوزستان، مهندس خدري مديرمنابع انساني شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، حضور داشتند.

مهندس پژمان و هيات همراه همچنين از واحدهاي در دست ساخت پروژه بازديد كردند.

پروژه 2000 واحدي مسكن مهر نفت اهواز در قالب 100 بلوك 20 واحدي (دو و سه خوابه) از بهمن ماه سال 1389 در بلوار شهيد هاشمي سپيدار اهواز آغاز شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار