اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
حسین حیدری: این انتصاب حق شهرداری بوده و شورا هیچ دخالتی در این موضوع ندارد. نمي دانم کسانی که چنین مطالبی را منتشر می کنند، چه قصدی دارند؟
جلسه شامگاه دوشنبه شورای شهر اهوازکه قرار بود به صورت غیرعلنی باشد، علنی برگزار و بحث های مختلفی میان اعضا درباره انتصابات اخیر شهرداری مطرح شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، در اين جلسه، انتصاب معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از سوی شهردار بحث هایی را میان اعضای شورا ايجاد كرد که برخی له و بعضی برعلیه این انتصاب اظهار نظر کردند.

آذر زمانپور از اعضای شورای شهر اهواز، یکی از منتقدان این انتصاب بود که در این باره گفت: این انتصاب را طنز گونه می بینم.

وي اظهار کرد: باید شایسته سالاری رعایت شود و شهرداری در انتخاب معاونان دقت بیشتری داشته باشد.

زیبا صالح پور ديگر عضو شورا نیز در این خصوص عنوان كرد: اعضاي شورای شهر انتظار دارند که از تجربیات مدیران در اداره امور شهر استفاده شود و نیروی هایی که سال ها با صداقت در شهرداری خدمت کرده اند، بلاتکلیف نباشند.

انحلال ساده نیست

حسین حیدری عضو دیگر شورای شهر در خصوص فعالیت برخی از شهروندان و انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر انحلال شورای شهر اهواز توضیح داد: این انتصاب حق شهرداری بوده و شورا هیچ دخالتی در این موضوع ندارد. نمي دانم کسانی که چنین مطالبی را منتشر می کنند، چه قصدی دارند؟ آیا فكر مي كنند انحلال شورا به اين سادگی است؟

وي افزود: ما معتقدیم که با هر تغییری در سیستم شهرداری باید پس از مدتی در آن بخش تحول ایجاد شود.

اين عضور شورا با بیان اینکه شخصا منتقد خدمات شهری هستم، گفت: این حوزه واقعا نابسامان بوده و در آینده به طور جدی این بخش را رصد می کنیم و خواهان ایجاد تغییر و تحویل در شهر هستیم.

سوال محرمانه

رامی علاسوند، دیگر عضو شورای شهر اهواز همچنین در این باره یادآور شد: هجمه های چند روز اخیر بی شک به راندمان کاری این معاونت آسیب وارد می کند.

علاسوند توضیح داد: من نمی خواهم نقد غیرمنصفانه داشته باشم و دفاع کورکورانه هم ندارم. اما دو سوال محرمانه دارم که آنها را به هیئت رئیسه شورای شهر تقدیم می کنم.

در بخشی از جلسه شورای شهر رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان حضور داشت که درباره فعالیت های این ستاد توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: ما هیچ بودجه ای از دولت نمی گیریم و منبع مالی ما محبان و دوستداران اهل بیت هستند.

حجت الاسلام سید محمود موسوی  اظهار کرد: ما حتی اجازه نمی دهیم که بودجه دولتی وارد ستاد شود. بودجه ما نیز از نذورات، هدایا و کمک های مردمی تامین می شود و یک تشکل مردمی هستیم.

وی به پروژه های این ستاد در خوزستان اشاره کرد و گفت: شش پروژه را در کشورهای عراق و سوریه داریم که در حال انجام آنها هستیم. این پروژه ها از افتخارات خوزستان به شمار می آیند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: ایوان طلای امیراامومنین (ع) که 12 میلیارد و 15 میلیون تومان هزینه داشت یکی از پروژه های ما بود. همچنین پروژه ساخت شش درب حرمین عسکرین نیز از دیگر پروژه های ما هستند که همه کارهای مینا کاری، خطاطی و طراحی آن توسط نیروهای خوزستانی انجام شد.

حجت الاسلام موسوي همچنین درباره برخی دیگر از پروژه های این ستاد در کشور عراق گفت: حدود 200 نیروی ماهر فنی را نیز به صورت داوطلبانه به عراق فرستادیم و در حال انجام کار هستند.

وی همچنین یادآور شد: آخرین سفری که به مرقد حضرت رقیه (س) داشتم دیدم بخشی از ضریح آسب دیده بود. ساخت این حرم نیز به 4 تا 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بی شک از محل کمک های مردمی تامین می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار