شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۰۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
سخنان صریح استاندار در شورای اداری شوش:
اگر برای مردم کار نکنی و منافع برخی ها را تامین کنی تا ابد استاندار و مسئول می مانی.
شوشان- علیرضا عبدالله نژاد: عبدالحسن مقتدایی در شورای شهرستان شوش که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولان و شهروندان شوش در تالار نیایش این شهر  برگزار شد گفت: اگر برای مردم کار نکنی و تنها به ارائه آمار غیرواقع بسنده کنی و منافع برخی ها را تامین کنی تا ابد استاندار و مسئول می مانی.

رییش شورای اداری استان بیان داشت: هر زمانی که قطار توسعه استان به حرکت درآمده سیل سنگ ها به قطار روانه می شود. مقتدایی  با بیان اینکه انتقاد حق هر کسی است ولی باید انتقاد منطقی باشد، افزود: شرایط استان در حال حاضر به گونه‌ای است که مسیر توسعه با همان ترکیب جمعیتی و مدیریتی به پیش رفته و نیاز است در این زمینه تلاش بیشتری از سوی مسئولان و مردم صورت گیرد.

استاندار خوزستان به بکارگیری مدیران باتجربه در استان اشاره کرد و گفت: مدیران باتجربه که پس از یک دوره فاصله دوباره به چرخه مدیریت استان بازگشته اند فرصت ها را قدر بدانند چرا که هیچ قصوری از آنا پذیرفته نیست و دوران آزمون و خطا به سر رسیده است . استان تحمل اشتباهات مدیران را ندارد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان به سنگ اندازی ها سر راه برخی مدیران و نخبگان استان اشاره کرد و گفت: برخی از مدیران استان از جمله مهندس شمسایی ، مهندس خبیر شاخصه های وزیر و معاون وزیر شدن را دارند اما برخی انقدر تنگ نظرند و چشم دیدن ارتقای مدیران استان را ندارند و در این مسیر از هرگونه سنگ اندازی دریغ نمی کنند .

استاندار خوزستان بیان داشت: در زمان دفاع مقدس چون بحث تقدیم باارزش ترین گوهر وجودی انسان که همان جان است به میان بود سردارانی از شهرهای مختلف استان به میدان آمدند و تا پای جان از خاک و مام میهن دفاع کردند اما بعد از پایان جنگ آنجا که دیگر پای جان دادن در کار نبود و قدرت و ثروت به میان آمد شاهد بروز و ظهور چهره های متفاوتی بودیم. 

مقتدایی ادامه داد: همه عقلا و نخبگان استان دست به دست هم دهند و فرصت طلایی که پیش آمده را مغتنم شمرده تا گام های بلندی در جهت توسعه استان برداشته شود. 

استاندار خوزستان از شهرستان شوش به عنوان نماد ایران اسلامی و تقریب مذاهب یاد کرد و گفت: قدمت 7 هزار ساله شوش نیازی به تایید کارشناسان اروپایی ندارد. ایرانی در اعصار زمان به موحد بودن خود افتخار می کند.

مقتدایی بیان داشت: نخبگان استان به میدان بیایند تا عرصه برای فرصت طلبان در استان تنگ شود. متخلفان، قانون شکنان و اختلاس گران از خبرنگاران و تشکلات مردم نهاد هراسناکند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: طی سیزده سال گذشته در هرماه یک کارویژه در استان صورت گرفته است. در حالی که کسی ما را برای انجام آنان ملزم نکرده است. این کارویژه ها جزو برنامه های استان نبوده و حتی اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است. 

نماینده عالی دولت در استان از مجوز بندر شادگان ، افتتاحی فرودگاه مسجدسلیمان ، سامان جاده چزابه، بخشنامه خرید محصولات از داخل استان ، خودروهای پلاک اروند و ثبت جهانی شوش به عنوان برخی از کارویژه های استان یاد کرد و گفت: این در حالی است که استاندر انجام ماموریت های اصلی خود از دیگر استان های پشقدم تر است که نمونه آن را در بحث مبارزه با موادمخدر که استان حائز رتبه اول شد را مشاهده می کنیم.

مقتدایی ادامه داد: تاکنون 50 کارویژه در استان انجام شده است که این مهم در دیگر استان ها سابقه نداشته است. 

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم همه عقلای استان با کمک همدیگر خوزستان را آباد کنند، گفت: دخالت در انتصابات عدالت را با مشکل مواجه می کند. در صورتی که یک مسئول برای مردم کاری انجام ندهد برای همیشه در پست خود خواهند ماند.

استاندار خوزستان افزود: مسئولان باید جامعه را پویا نگه دارند تا با نظارت بر آن بتوانند فعالیت های شایسته ای انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی مردم شوش منجر شده تا رغبت مسئولان به انجام خدمت بیشتر شود، اظهار کرد: ظرفیت های گردشگری در این شهرستان نیازمند توسعه است ضمن اينكه توسعه و ساماندهي بخش خدماتی در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به اختصاص 31 میلیارد تومان براي خرید تضمینی محصولات كارخانه شیر شرکت پگاه در شوش توسط سازمان آموزش و پرورش استان تصریح کرد: اختصاص این بودجه در راستای افزایش کیفیت محصولات تولید داخل استان و تقویت بخش خصوصی انجام گرفته است.
استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند تا از سرشاخه رودخانه های این استان آب را منتقل کنند گفت:در این شرایط از سازمان آب و برق خوزستان انتظار می رود تا آب مورد نیاز اراضی کشاورزی را تامین کند تا بخش کشاورزی دچار مشکل نشود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۸
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
comment
2
4
comment همه ی خوزستان باید متحد باشیم و اجازه ی سنگ اندازی در مسیر توسعه ی استان را از عده ای منفعت طلب سود جو سلب نماییم.
کارون عامل وحدت مردم خوزستان است و درباره جلوگیری از طرحهای انتقال اب از سرشاخه های رودخانه های استان خصوصا کارون اجماع صدر درصدی در خوزستان وجود دارد.
کارون مطالبه ی عمومی مردم،مسئولان و روحانیت خوزستان است و به هیچ عنوان قابل معامله نیست.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
comment
0
1
comment ] چرا بهانه؛این همه اختیار داری و 18 نماینده هم از شما حمایت کردند.حق منقتدین هم باید محفوظ باشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
comment
0
1
comment ... خود بزرگترین مقصر هستید
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
comment
0
1
comment ﺑﺰﺭﮔﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ! " ﻫﺮ
ﻭﻗﺖ "-"ﺗﻮﺳﻌﻪ "-" ﺁﻏﺎﺯ "-" ﺳﯿﻞ ﺳﻨﮓ ."! ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺮﺍﯼ
ﻫﻤﯿﻦ ﯾﮏ ﺟﻤﻠﻪ ﯼ ﺣﮑﯿﻤﺎﻧﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻥ 24ﺳﺎﻋﺖ
ﺳﺨﻨﺮﺍﻧﯽ ﻭ ﺻﺪﻫﺎ ﺻﻔﺤﻪ ﻗﻠﻢ ﻓﺮﺳﺎﯾﯽ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ
ﭼﺮﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﺭﺱ ﻋﻮﺿﯽ ﺩﺍﺩ؟ ﭼﺮﺍ ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺍﻣﺘﺜﺎﻝ
ﺑﻪ "ﺯﻣﯿﻦ ﮐﺞ ﺍﺳﺖ "؟ ﭼﺮﺍ "ﺧﻮﺩ ﮐﺮﺩﻩ ﺭﺍ ﺗﺪﺑﯿﺮ
ﻧﯿﺴﺖ" ، ﻧﻪ؟ ﻫﻨﺮﻫﺎﯼ ﺳﻪ ﻣﺎﻩ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﭼﺸﻢ! ﺍﺯ ﺁﻥ
ﺳﻨﮕﻬﺎ ﺑﮕﻮ . ﭼﻨﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﺯﮔﻮ ﮐﻦ. ﺍﮔﺮ ﺧﺎﺗﻤﯽ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎﯼ
ﺗﺨﺮﯾﺒﯽ ﻫﺮ 9 ﺭﻭﺯﻩ ﮔﻔﺖ، ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻠﺘﯽ ﮐﻪ
ﺷﺎﻫﺪ ﺗﺨﺮﯾﺒﻬﺎ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﮕﻮﯾﺪ "ﻣﻦ ﻫﻢ
ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ "، ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ "ﺍﻓﺸﺎﺀ " ﮐﻨﺪ ﻭ
ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻧﻤﺎﯾﯽ.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
comment
0
0
comment اکنون که استاندار کاری و با تجربه بسیار عالی نصیب استان شده بر همه قومیتها و طرز تفکرهای مختلف استان واجب است که قلبها را یکی کرده و از ایشان حمایت لسانی و عملی کنند وگرنه از تاسف خوردن و مایوس شدن و تغییرات مداوم نتیجه ای برای استان حاصل نمی شود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
comment
0
0
comment ... چی شده غش کردید سمت استاندار !؟؟
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
comment
0
0
comment جناب آقای مقتدایی شما که اینجوری میفرمایید پس چرا این همه نماینده و وکیل وزیر از شما حمایت می کنند.؟اتفاقا اونهایی که شما فرمودید همه از شما حمایت می کنند نه مردم و عوام.شوشان لطفا اگه ممکنه بدون سانسور نظر را انتشار دهید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment کدام قطار توسعه یکه تازی استاندار برای دو مورد ناچیز را پیشرفت می نامید جدا متاسفم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار