شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
مقتدایی افزود: آقای شمخانی ازخانواده معظم شهدا، فرزند مجاهد خوزستان وازیادگاران دوران دفاع مقدس است. قطعا استان خوزستان برای پیمودن پله‌های پیشرفت و ترقی به حمایت‌های آقای شمخانی و همه نخبگان خوزستانی نیازدارد.

درحاشیه این نشست از استاندارخوزستان پیرامون نتایج آن پرسید که وی گفت: دراین دیدارصمیمی، ما گزارشی از تمهیدات استان خوزستان برای برقراری امنیت مرزی و استانی برای زوار عتبات عالیات و نیز اقدامات پشتیبانی صورت گرفته برای رفت و برگشت زایرین اباعبدالله الحسین ارایه دادیم.

 مقتدایی گفت: آقای شمخانی نیز امروز بازدید‌هایی از نقاط صفرمرزی استان خوزستان داشتند وازحجم کارهای پشتیبانی صورت گرفته برای زایرین اباعبدالحسین ابراز رضایت کرد.

 استاندار خوزستان ازحمایت‌ها و پشتیبانی دبیرشورای عالی امنیت ملی نسبت به برنامه‌های توسعه محور استان خوزستان قدردانی کرد و گفت: آقای شمخانی دارای چهره بین المللی، ملی و استانی است که مایه افتخاراست. ایشان توجه ویژه‌ای به توسعه استان خوزستان دارد و همواره عامل وحدت و انسجام دراستان خوزستان بوده و می‌تواند پل ارتباطی بین منطقه و کشورباشد.

 مقتدایی افزود: آقای شمخانی ازخانواده معظم شهدا، فرزند مجاهد خوزستان وازیادگاران دوران دفاع مقدس است. قطعا استان خوزستان برای پیمودن پله‌های پیشرفت و ترقی به حمایت‌های آقای شمخانی و همه نخبگان خوزستانی نیازدارد.

 استاندارخوزستان ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای این فرزند دلاورمرد خوزستانی، برای همه رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر جنگ تحملی درود فرستاد.

 این صحبت‌های آقای مقتدایی مرا به سخنان روزگذشته وی درجمع مردم شوش انداخت که برای پیشرفت و ترقی استان خوزستان از همه عقلای سیاسی و اقتصادی این استان درسطح کشوردعوت بعمل آورد و گفت: فرصت مثل برق و باد می‌گذرد. برای رونق و پیشرفت سرزمین مادری خود نباید درنگ کرد و همه عقلای خوزستان کمک کنند.

 بی‌شک یکی ازهمین نخبگان دریابان علی شمخانی، این فرزند خوزستان است که ازنماد صبرو استقامت و دلاوری مردم این خطه در دوران دفاع مقدس است. وی در دوران سازندگی و پس از آن هم درحوزه بازسازی کشورو نیز تامین امنتت و اقتدار ملی نقش مهمی ایفا کرده و هم اکنون از کانون‌های تصمیم گیر و تصمیم ساز درعرصه ملی و بین المللی است.

 گفتنی است براساس آخرین آمار ارایه شده از اول آذرماه امسال تاکنون از دو مرز شلمچه و چزابه قریب به ۵۰۰ هزارنفر زایر رهسپار عتبات عالیات شده‌اند.

 بنابه اظهارات حیاتی فرماندار خرمشهر برای رفاه حال زوار و توقف کم آن‌ها درمرز امسال تعداد گیت‌های خروجی مرز شلمچه را از۸ مورد به ۲۰ گیت افزایش داده شده است. درچزابه نیز با افزودن ۴ گیت تعداد آن‌ها را به ۱۶ گیت رسید.

 به گفته وی طی سه روز گذشته به این سمت آمارخروجی زوار کاهش یافته و آماربرگشت روبه افزایش است بطوری که تا پایان روزگذشته حدود ۲۰ هزارنفر وارد کشورشده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار