شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
یک مسوول وزارت آموزش و پرورش:
عبدالرسول عمادی در آیین گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی های آموزشکده های فنی و حرفه ای خوزستان در محل دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز اظهارکرد: آموزشکده های فنی و حرفه ای، محلی برای تغییر دانش به تکنیک هستند؛ آن چیزی که کشورهای رو به رشد به آن نیاز دارند.
 رییس سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش کشور گفت: آموزشکده های فنی و حرفه ای حد فاصل میان دانش صنعتی و نیاز جامعه هستند.

 عبدالرسول عمادی' یکشنبه در آیین گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی های آموزشکده های فنی و حرفه ای خوزستان در محل دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز اظهارکرد: آموزشکده های فنی و حرفه ای، محلی برای تغییر دانش به تکنیک هستند؛ آن چیزی که کشورهای رو به رشد به آن نیاز دارند.

وی در ادامه گفت: در صنعت استان خوزستان، حجم نیروهای غیر بومی از بومی بیشتر است.

وی بیان داشت: خوزستان یک استان صنعتی است که نیاز بسیار زیادی به نیروهای متخصص و فنی دارد این در حالی است که بسیاری از نیروهای به کار گرفته شده در این استان غیر بومی هستند.

عمادی گفت: خوزستان باید آموزش فنی و حرفه ای نیروهای فنی و تخصصی مورد نیاز خود را فراهم کند و نیروهای غیر بومی را از صنعت خوزستان خارج کند.

رییس سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش کشورافزود: هم اکنون رشته های فنی و حرفه ای خوبی در خوزستان در حال شناساندن است که نیروهای بومی این استان باید با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای، صنعت خوزستان را هدایت کنند.

وی گفت: افرادی که در آموزشکده های فنی و حرفه ای آموزش می بینند ظرفیت هایی هستند که می توانند بستر بسیار مناسبی را برای پیشرفت و توسعه کشور ایجاد کنند.

دراین نمایشگاه که در 33 رشته فنی و حرفه ای و در20 غرفه راه اندازی شده،حرفه آموزان و دانشجویان پنج آموزشکده فنی و حرفه ای خوزستان، ساخته ها و اختراعات خود را عرضه کرده اند.

این نمایشگاه از 23 تا 27آذر همزمان با هفته پژوهش در اهواز دایر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار