شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کتاب ها با 30 درصد تخفیف به مردم عرضه می شود .
مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه کتاب خوزستان برای ما بسیار مهم و جدی است و امیدواریم نمایشگاه موفقی باشد.

'امیر مسعود شهرام نیا' با اشاره به اینکه برنامه ریزی های انجام شده نشان از رونق و کیفیت نمایشگاه دارد گفت : بخش متمرکز برای ناشران غایب در نمایشگاه برای عرضه کتاب های ناشرانی که امکان حضور ندارند دایر شده است و از نظر محتوایی کتاب های خوب و ناشران معتبری در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران اضافه کرد: نمایشگاه کتاب بهانه ای برای گردهمایی افراد علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب ها با 30 درصد تخفیف به مردم عرضه می شود که 20 درصد توسط اداره ارشاد و 10 درصد توسط ناشران در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان نیز اظهار کرد: کتاب مجموعه ای است از آنچه که از طریق دانستنی ها می تواند به دیگران منتقل شود و در مرحله ای به نگارش در آید.

'فرج الله خبیر' افزود: زمانی که ما کتابی را در معرض دید قرار می دهیم حاصل عمر فرد را به معرض نمایش گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: امیدواریم علاقه به کتاب در کشور ما روز به روز زیاد تر شود که این موضوع به آموزش بستگی دارد.

خبیر تاکید کرد: آشنا کردن کودکان با کتاب، علم و معرفت بهتر از نشستن مداوم آنها پای رایانه است.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: باید خودمان را در تراز کشورهایی قرار دهیم که به واسطه کتاب خوانی رشد کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نمایشگاه کتاب امسال خوزستان از 23 آذر تا 28 آذرماه در محل نمایشگاه دایمی خوزستان در اهواز برپاست.

همایون قنواتی اضافه کرد: در این نمایشگاه بالغ بر 11 هزار عنوان کتاب در حوزه های علمی، دینی، ادبیات، هنری، آموزشی، پزشکی و کشاورزی و غیره ارایه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در نهمین نمایشگاه کتاب امسال در خوزستان 450 ناشر سراسری و استانی حضور می یابند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار