اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲
معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز:
حضور معانین فرهنگی از سراسر کشور در اهواز فرصتی مناسب برای بهره گیری از تجارب مفید آنان
 اجلاس معاونین اجتماعی وفرهنگی شهرداری های کلانشهرها و مراکز استانها به دستور موسوی شهردار اهواز بهمن ماه امسال به میزبانی اهواز برپا می شود.

به گزارش سایت شهرداری اهواز ، معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز با سفر به شیراز در سی امین اجلاس معاونین فرهنگی شهرداری ها ومراکز استانها که به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شده بود، شرکت کرد.
این اجلاس چهارشنبه و پنجشنبه 19 و20 آذرماه با دستور جلسه : 1- ارائه طرح امید به زندگی در سالمندان – سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان 2- ارائه پیش نویس سند راهبردی توسعه فرهنگی شهرها با عنایت به منویات مقام معظم رهبری – معاونت اجتماعی وفرهنگی شهردرای اراک 3- ارائه طرح محله ما، محل زندگی ما – معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد 4- ارائه پیش نویس برنامه عملیاتی سند راهبردی سبک زندگی – معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان 5- ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص جشنواره شهر فرنگ- شهرداری های مراکز استانها- برگزار شد.
آهن جان در خصوص شرکت در این اجلاس گفت: این اجلاس هر مرتبه به میزبانی یکی از کلان شهرها برگزار می شود که گردهایی معاونین فرهنگی شهرداری های کلانشهرها و مراکز استانها می تواند در انتقال تجربیات مفید و موثر باشد.
آهن جان گفت: با توجه به موافقت و تاکید سید خلف موسوی شهردار اهواز سی یکمین اجلاس معاونان فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استانها به میزبانی شهرداری اهواز 29 و 30 بهمن ماه به میزبانی شهرداری اهواز در شهراهواز برگزار خواهد شد.
وی همچنین افزود: حضور معانین فرهنگی از سراسر کشور در اهواز می تواند فرصتی مناسب برای بهره گیری از تجارب مفید آنان وبرنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های مشترک باشد.
همچنین معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز سفری دو روزه به کلانشهر تبریز داشت واز فضاهای فرهنگی و اجتماعی شهردرای این شهر بازدید نمود.
وی در خصوص این سفر گفت: در این سفر دور روزه ضمن بازدید ازفضاهای فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و ورزشی این کلانشهر با برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز نیز آشنا شدیم.
آهن جان گفت: این سفر فرصت بسیار مغتنمی برای بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی وهنری شهر تبریزبود که در همین راستا دیدار و تشکیل جلسه ای با مدیر کل صداو سیمای تبریز نیز داشتیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار