اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
معاون استاندار خوزستان در خرمشهر:
همه دستگاه‌های اجرایی در استان طبق برنامه‌های تدوین شده در منطقه آزاد اروند باید پیش‌رفته و به اجرایی شدن آن‌ها کمک نمایند ولی من این نکته را به رئیس منطقه آزاد اروند بیان نموده‌ام که استانداری خوزستان کماکان تشکیلات خود را فعلاً در خرمشهر و آبادان حفظ نموده است.
اولین جلسه مشترک شورای اداری خرمشهر و آبادان با حضور معاون استاندار خوزستان در سالن جلسات منطقه آزاد اروند برگزار شد.

فرج الله خبیر در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تفاوت بارز منطقه آزاد اروند با سایر مناطق آزاد کشور در این است که وسعت محیطی منطقه آزاد اروند و پوشش جمعیتی آن بسیار با نقاط دیگر متفاوت می‌باشد.

وی افزود: تأسیسات و تجهیزات و دستگاه‌های اجرایی موجود در منطقه آزاد اروند به دلیل تنوع و گوناگونی در سایر مناطق آزد دیگر در کشور قابل قیاس نمی‌باشد

معاون استاندار خوزستان گفت: البته این مهم منطقه آزاد اروند را ملزم به فعالیت در گستره‌های بیشتری از جمله حوزه‌های اقتصادی ، صنعتی ، کشاورزی ، عمران شهری ، اجتماعی و فرهنگی می‌کند.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند باید همان طور که نقش خود را در توسعه شهرستان ایفا می‌کند باید در جهت توسعه منطقه‌ای در سطح استان خوزستان هم تلاش جدی نماید.

وی افزود: البته منطقه آزاد اروند همانند وزارت خانه‌ها بخشی از بدنه دولت بوده و نیاز امروز هماهنگی بیشتر در بین کلیه بخش‌ها می‌باشد.

فرج الله خبیر در ادامه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در استان طبق برنامه‌های تدوین شده در منطقه آزاد اروند باید پیش‌رفته و به اجرایی شدن آن‌ها کمک نمایند ولی من این نکته را به رئیس منطقه آزاد اروند بیان نموده‌ام که استانداری خوزستان کماکان تشکیلات خود را فعلاً در خرمشهر و آبادان حفظ نموده است و همچنین استانداری خوزستان باید مرحله به مرحله با اجرایی شدن قوانین منطقه آزاد اروند در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان پیش رفته و علاوه بر رصد این برنامه‌ها باید در کیفیت اجرای قانون منطقه آزاد اروند در این دو شهرستان نظارت دقیق داشته باشیم.

معاون استاندار خوزستان در پایان گفت: البته جناب آقای زمانی رئیس منطقه آزاد اروند قول‌های مثبتی را به بنده داده است که خدمات این سازمان را به محدوده مصوب محدود ننموده و بخشی از خدمات را در خارج از محدوده منطقه آزاد اروند هم ارائه نماید چون در غیر این صورت با تناقض جدی در اداره امور حتی در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان روبرو خواهیم شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار