اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
پیام تسلیت مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان
به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی سعادت نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان و دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پیامی مشترک درگذشت آیت الله غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را تسلیت گفتند.
متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
«اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شی»

درگذشت عالم وارسته و اسوه زهد و تقوا، حضرت آیت الله سید علی غیوری ثلمه‌ای بزرگ در جمعیت هلال احمر پدید آورد. با درگذشت آن عالم ربانی که عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم و تبیین آیین نوع دوستی سپری کرد، جمعیت هلال احمر پدر معنوی خویش را از دست داد. 
حضرت آیت الله غیوری(ره)، فقیهی بود که مخلصانه از ابتدای نهضت اسلامی در کنار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره)  طی مسیر کرد و همواره در عمر شریفش برای تحقق آرمان های نظام اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و به نیکی جاودانه شد.
او، مجاهدی نستوه و مبارزی شجاع بود که سرزمین مقدس خوزستان و مردم شهیدپرورش در سال های حماسه و دفاع، از حضور پربرکت و تأثیرگذارش در مناطق عملیاتی، شهرهای بمباران شده و تأکید فراوانش در رسیدگی به امور مجروحین، مفقودین، اسرا و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران، خاطره ها در ذهن دارند که هیچ گاه از اذهان محو نخواهد شد. 
حضرت آیت الله غیوری(ره)، وجود بزرگواری که یک عمر با تلاش فراوان و مجاهدت با نفس، مردمداری، ساده زیستی و کوشش برای حفظ و تقویت روحیه اسلامی و خدمت صادقانه، اسوه وحدت، همدلی و تفاهم در جمعیت هلال احمر و مبیّن سیره پیامبر اکرم(ص) در جهت خدمت به محرومان جامعه و آسیب دیدگان بلایا بود.
او، با تأسی از شیوه اجداد طاهرینش، پیش گام و طلایه دار رسیدگی به محرومان و مصدومان بود و تلاش های مؤثر و ماندگارش در جهت تسکین آلام ناشی از حوادث طبیعی و جنگ هشت ساله زبانزد همگان است.
جمعیت هلال احمر خوزستان، درگذشت این عالم مجاهد را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، روحانیت مبارز، مردم ایران اسلامی و خانواده بزرگ و داغدار جمعیت هلال احمر تسلیت گفته و ضمن آرزوی علو درجات و غفران الهی برای ایشان، صبر و شكیبایی را برای خانواده و بازماندگان آن عالم جلیل القدر از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار