اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد
محمدسعید شرفی افزایش ترافیک در آسمان خوزستان را به دو دلیل عمده دانست و تصریح کرد: دلیل نخست بسته شدن مسیر عبوری پروازهای خاورمیانه و حاشیه جنوبی خلیج فارس به اروپا و دیگر بسته شدن مسیر روسیه به دلیل مشکلات موجود در روسیه و اوکراین است که موجب افزایش پروازهای بین‌المللی در ایران و اهواز شده است.
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: در استان خوزستان افزایش 50 درصدی پروازهای بین‌المللی در جابه‌جایی مسافر و رشد 24 درصدی در تعداد پروازها در 6 ماه نخست سال جاری را شاهد بوده‌ایم.

محمدسعید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: فرودگاه‌های استان خوزستان مطابق با استاندارهای بین‌المللی دارای امکانات و دستگاه‌های بازرسی هستند که سایر سیستم‌ها را در اختیار دارد و با توجه به طرح توسعه فرودگاه اهواز در 6 ماه دوم سال جاری شاهد توسعه این فرودگاه خواهیم بود.

وی افزود: امکانات امنیتی و سامانه‌های امنیتی در این فرودگاه نیز مستقر می‌شود که یک سری دوربین‌های مداربسته و سنسورهای حساس به بمب و سیستم‌های ویژه بازرسی به روز در این فرودگاه تعبیه می‌شود.

شرفی گفت: در فرودگاه اهواز روزانه حداقل 80 و حداکثر 92 پرواز انجام می‌شود و در فرودگاه آبادان نیز هفتگی 40 پرواز صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان افزایش ترافیک در آسمان خوزستان را به دو دلیل عمده دانست و تصریح کرد: دلیل نخست بسته شدن مسیر عبوری پروازهای خاورمیانه و حاشیه جنوبی خلیج فارس به اروپا و دیگر بسته شدن مسیر روسیه به دلیل مشکلات موجود در روسیه و اوکراین است که موجب افزایش پروازهای بین‌المللی در ایران و اهواز شده است.

وی یادآور شد: تعداد پروازهای ما در حوزه بین‌المللی در حال افزایش است که در مدت اخیر پروازهای عبوری از فراز کشور ما 120 درصد افزایش یافت؛ به طوری که تعداد پروازهای بین‌المللی در شبانه‌روز از 400 پرواز به یک هزار و 20 و حتی یک هزار و 50 به فراز آسمان جمهوری اسلامی ایران رسید.

شرفی بیان کرد: در استان خوزستان نیز افزایش 50 درصدی پروازهای بین‌المللی در جابه‌جایی مسافر و رشد 24 درصدی در تعداد پروازها در 6 ماه نخست سال جاری را شاهد بوده‌ایم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
کثیرالسفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
comment
1
0
comment احتراما ارتباط افزایش پروازهای عبوری بین المللی از فراز آسمان کشور ارتباط اش با فعالیت های فرودگاه اهواز چه میباشد لطفا .
راهنمایی بفرمایید آیا فرودگاه آیت الله چمی آبادان حوزه مستقل است و یا زیر مجموعه مستقیم آقای دکتر شرفی میباشد . با تششششکر
پاسخ ها
comment
ميثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
comment
comment با سلام.
فرودگاه بين المللي آيت الله جمي آبادان يك فرودگاه ويژه و مستقل است.
comment
کثیر السفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
comment
0
0
comment میثم عزیز
پس علت مصاحبه با مدیرکل فرودگاه اهواز در خصوص آبادان چیست ؟
چون ظاهرا حسب خبر درج شده در همین سایت در روزهای بعد در خصوص عملکرد پروازی فرودگاه آبادان اشتباهی صورت گرفته !!!!!!!!!!
comment
رضا دوستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
comment
0
0
comment کاش آقای شرفی در خصوص اقداماتش در فرودگاه اهواز صحبت می کرد تا اینکه آمار ... کجا پروازهای بین المللی اهواز 50 درصد افزایش داشته ؟! ما از خبرگزاری فارس و سایت شوشان انتظار بیشتری داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار