شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز:
شکرخدا موسوی افزود: اقدامات بسیارخوبی که بعضی ازآنها شاید در20 سال آینده ما خوابش را می دیدیم . به عنوان مثال ورود ماشین های پلاک اروند درمنطقه , شهر و روستاهای خوزستان که اگر این کار بصورت عادی پیش می رفت 20 سال طول می کشید تا ما به این نقطه امروز می رسیدیم ولی این کار به همت مقتدایی اتفاق افتاد .
 سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی عصرامروز دوشنبه درآیین افتتاح دفتر  ساماندهي مناطق شهرستان اهوازدرملاشیه بااشاره خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید درخوزستان گفت : دکتر مقتدایی استاندارخوزستان کارهای بسیاربزرگی دراستان شروع کرده اند که بنده ازسوی مردم حوزه انتخابیه ام ازجمله ملاشیه ازایشان تشکرمی کنم .
  به گزارش خبرنگارما شکرخدا موسوی افزود: اقدامات بسیارخوبی که بعضی ازآنها شاید در20 سال آینده ما خوابش را می دیدیم . به عنوان مثال ورود ماشین های پلاک اروند درمنطقه , شهر و روستاهای خوزستان که اگر این کار بصورت عادی پیش می رفت 20 سال طول می کشید تا ما به این نقطه  امروز می رسیدیم ولی این کار به همت مقتدایی اتفاق افتاد .

 این نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی افزود: همین امروز که راه اندازی دفتر توسعه مناطق اهواز به همت استاندار خوزستان و معاونین ایشان و تلاش فرمانداراهواز درملاشیه شاهد هستیم , کار بسیار برزگی برای توسعه مناطق است .
   شکرخدا موسوی افزود: البته ما درسال گذشته جلسه ای درملاشیه داشتیم و کارهای اولیه و  ابتدایی  دربخش تامین روشنایی منطقه و انجام امور نظافت انجام شده بود اما کاراساسی و ریشه ای نداشتیم .
   وی گفت : ازاینکه طرح توسعه مناطق اهواز با ملاشیه کلید خورده است , باید به فال نیک گرفت و به مردم مومن ملاشیه تبریک گفت . این اهمیتی که استاندار خوزستان و معاونین ایشان به ملاشیه قایل شده اند بسیار مهم  است و حتما مایه خیر و برکت منطقه خواهد شد.
  شکرخدا موسوی افزود: انشا الله با فعالیت دفتر ویژه فرماندار اهواز درملاشیه حتما شاهد اقدامات خوبی درآینده  باشیم .
 نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی نبود سستم دفع فاضلاب شهری و خانگی را ازمشکلات عمده منطقه ملاشیه عنوان کرد و پیشنهاد داد که دفتر ساماندهی مناطق اهواز می تواند درچارچوب  قانون با جذب سهم آلایندگی و ارزش افزوده از کارخانجات فعال دراین منطقه , نسبت به ساماندهی عمران ملاشیه همت گمارد.
  شکرخدا موسوی گفت : مردم ملاشیه , مومن و  قدرشناس اند . قطعا قدمی برای تامین اموررفاهی آنان برداشته بشود شکرگذاری می کنند و این دفتر حتما مایه خیر و برکت خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار