اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
مقتدایی بااشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز :
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان و رییس ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز درخوزستان با برشمردن اقدامات و فعالیت های انجام شده درزمینه برگزاری این اجلاس گفت : حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز ازنظرساختاری و نیز علمی واقعا دارای نقش تعیین کننده هستند. ازخدواند سبحان می خواهیم که سایه ایشان همچنان برسرمردم خوزستان مستدام باشد.

 به گزارش خبرنگارما مقتدایی  درنشستی که با حضور کلیه اعضای ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز دربیت امام جمعه اهواز با حضور آیت الله جزایری انجام شد , ازمساعدت ها و همکاریهای بیت امام جمعه  علما , روحانیون و ستاد اقامه نمازاستان خوزستان برای برگزاری باشکوه این اجلاس قدردانی کرد و گفت : حضرت آیت الله جزایری مثل همیشه  تاثیر زیبا و مثبتی دراین زمینه داشته اند. انشا الله برکات این حرکت خداپسندانه نصیب همه مردم  شریف خوزستان گردد.
  مقتدایی تامین امنیت و آرامش عمومی توام با رفاه و رونق کسب و کار دراستان را ازانتظارات مهم مردم عنوان کرد و گفت : مجموعه مدیران درتلاش اند تا به  این انتظارات برحق مردم  جامه عمل بپوشانند که  قطعا با رضایت حق تعالی و خیرو برکت همراه خواهد بود.

  وی ازتلاش تمامی سازمان ها به ویژه مسوولان دست اندرکار برگزاری اجلاس سراسری نماز درخوزستان قدردانی کرد و گفت :  به حول قوه الهی علی رغم اینکه هیچ اعتباری دراین زمینه دیده نشده بود ولی با صرفه جویی که انجام گردید , این کارعظیم با موفقیت پیش رفته است و من ازتلاش همه عزیزان دست اندرکار برگزاری اجلاس نماز تشکر می کنم .
  مقتدایی افزود: خوشبختانه اتفاق جالب دیگری که افتاد برگزاری همایش های نماز درکلیه شهرستانهای استان خوزستان بود که برکات زیادی نیز بهمراه داشته است .
 استاندار خوزستان اززحمات تیم اعزامی و هماهنگ کننده به شهرستان ها ازجمله  آقایان سید موسی بلادیان ,سبحانی , فیاضی و  مهندس حمیدی تشکرویژه کرد .
   به گزارش خبرنگارما علی عماد معاون استاندار خوزستان و قایم مقام ستاد اجرایی اجلاس نماز درخوزستان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده درارتباط با این اجلاس ارایه داد و گفت :  ازحمایت های بیدریغ حضرت آیت الله شفیعی دربرگزاری این اجلاس تشکرمی کنیم .اجلاس نماز  درروزهای  دهم و یازدهم دیماه درشرق اهواز دراستان خوزستان با عنایت خداوند سبحان و همت و تلاش همه عزیزان دست اندرکار ستاد اجلاس برگزارمی شود .
    عماد گفت : موضوع برگزاری نماز دراردیبهشت ماه  سال 93 مطرح شد . درجلسه ای که درتهران با حضور حجت الاسلام قرائتی و آقایان  دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و سید موسی بلادیان رییس ستاد اقامه نماز استان برگزارشد  مشخص گردید  که خوزستان امسال میزبان عزیزانی باشد که درارتباط با ترویح فرهنگ نماز فعالیت  می کنند و امر برگزاری  اجلاس نماز  دراستان خوزستان کلید خورد.
    وی ادامه داد : از تیرماه گذشته جلسات هماهنگی و اجرایی کار درخوزستان شروع شد .  ستاد اجلاس تشکیل و  کمیته ها و مسوولان مربوطه مشخص شدند .  ریاست اجلاس به عهده جناب آقای استاندار است که  اختیارات فعالیت خود را به بنده تفویض کردند و کارکمیته ها شروع شد .
  قایم مقام ستاد اجرایی اجلاس نماز درخوزستان افزود: اولین جلسه شورای اداری  درارتباط با فصل نماز دراهواز برگزارشد و درآن دکتر مقتدایی استاندار خوزستان تاکیدات  زیادی پیرامون اهمیت برگزاری این اجلاس داشتند.  بعدازآن جلسه , نشست فرمانداران برگزارشد.
   عماد افزود: ابتکاری که استاندار خوزستان بخرج دادند برگزاری همایش های شهرستانی درارتباط با نماز بود که از دو ماه قبل این همایش ها برگزار که  آخرین آن درهندیجان بود.
  وی افزود:   همچنین مسوولان و مبلغ هایی به  شهرستان ها اعزام  شدند که در راس آن ها سید موسی بلادیان بودند . دو تن از روحانیون و همکارانشان دراین همایش  ها شرکت کردند  و درجلسات شورای اداری شهرستانها توضیحات لازم دادند.
  عماد ادامه داد : درهمایش شهرستانها  حدود 2500 نفر از خادمین  , موذنین  و افرادی که در امر ترویج نماز فعال هستند  ,  مورد تشویق قرارگرفتند .
  عماد به اصلاح و رفع نواقص نمازخانه های بین راهی , آغازعملیات اجرایی احداث  4 باب مسجد درشهرستانها و برگزاری نمایشگاه عطرحضور دراهواز اشاره کرد و گفت : این کار ها , همه  ازبرکات نمازهستند که به بهانه اجلاس سراسری نماز به فعلیت رسیده است .
   قایم مقام ستاد اجرایی اجلاس نماز خوزستان ازآیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری دعوت کرد که ازنمایشگاه عطر حضور که درمحل موزه هنرهای معاصر اهواز برپاست , دیدن کنند .
   عماد به استقبال خوب دانش پژوهان و محققین درعرصه فرهنگ و نماز برای شرکت دراجلاس سراسری نماز درخوزستان اشاره کرد و گفت : 1800 مقاله تاکنون ازسوی دبیرخانه اجلاس دراهواز واصل شده است که درنوع خودش کم نظیربوده است و طبق گزارش های موجود  , درسایراستانها چنین نبوده است .
  معاون استاندار خوزستان گفت : اقدامات اسکان , جابجایی و پذیرایی همه عزیزان شرکت کننده دراجلاس نماز تدارک دیده شده است . با لطف و همت دوستان و همکاران خوشبختانه یک فضای معنوی ازدو سه ماه قبل درارتباط با اجلاس نماز درخوزستان شکل گرفته است و امیدواریم که با عنایت خداوند میزبان خوبی برای مهمانان عزیز و متولیان نماز از سراسرکشور باشیم .
  وی ادامه داد : انشا الله خداوند توفیق دهد که این اجلاس آنطور که درشان و جایگاه استان خوزستان است برگزارشود و درآینده شاهد تاثیرات آن درسطح کشور و استان خوزستان باشیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار