شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
شهادت پر افتخار ترین را ه رستگاری است و سردار حاج حمید تقوی فر عمر با ارزش خود را در راه خدمت به جهاد و مبارزه در راه اسلام و کشور سپری کرد . ایشان از ابتدای دفاع مقدس برای دفاع از کشور لحظه ای تردید به دل راه نداد وبا عزمی پولادین در عرصه جنگ حضور یافت و تا پایان جنگ در میدان باقی ماند و پس از پایان جنگ تحمیلی نیز همواره در عرصه ی نبرد با دشمن حضوری فعال و درخشان داشت.

به گزارش شوشان انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان طی بیانیه ای شهادت حاج سید حمید تقوی فر ،سردار رشید و پر افتخار هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت .

در این بیانیه آمده است :

بـِسـم ِ ربـــــِّـ الشــُّـهـداءِ و الصِّـد یقیــن


انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان شهادت حاج سید حمید تقوی فر سردار رشید و پر افتخار هشت سال دفاع مقدس را به پیشگاه حضرت امام عصر مهدی موعود (عج) ،رهبرمعظم انقلاب و ملت شریف ایران بویژه مردم پر افتخار هشت سال دفاع مقدس در جبهه نبرد با افراطیون تکفیری شهید پرور استان خوزستان را تبریک و تسلیت عرض می کند.

شهادت پر افتخار ترین را ه رستگاری است و سردار حاج حمید تقوی فر عمر با ارزش خود را در راه خدمت به جهاد و مبارزه در راه اسلام و کشور سپری کرد . ایشان از ابتدای دفاع مقدس برای دفاع از کشور لحظه ای تردید به دل راه نداد وبا عزمی پولادین در عرصه جنگ حضور یافت و تا پایان جنگ در میدان باقی ماند و پس از پایان جنگ تحمیلی نیز همواره در عرصه ی نبرد با دشمن حضوری فعال و درخشان داشت. حاج حمید تقوی که عاشق اهل بیت بود وجز به رضای دوست و پروردگار خود نمی اندیشید هنگامی که احساس کرد افراطیون تکفیری قصد تعرض به ارزش ها و اماکن مذهبی در عراق را دارند درنگ را جایز ندانست و مانند گذشته جان بر کف به رویارویی با دشمن شتافت و این بار با لبیک به ندای حق ،به خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی پیوست و این گونه برای همیشه در دل های مومنین جاودانه شد.یادش ماندگار .

انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان و شهرستان اهواز


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار