اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان از موافقت معاونت علمی و فناوری رئیس‌ جمهوری با ایجاد منطقه ویژه نفت و گاز در استان خبر داد.
علی کرانی امروز در اهواز گفت : در این زمینه باید شرکتهای بزرگ نفتی در استان، دانشگاهها، پارک علم و فناوری استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی و انجمن سازندگان نفت و گاز و پتروشیمی خوزستان به اجرایی شدن این طرح کمک کنند.
وی افزود : نشست کارگروه منطقه ویژه نفت و گاز بزودی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری رییس‌ جمهوری، شرکت شهرکهای صنعتی، شرکت ملی حفاری، استانداری و دیگر دستگاههای مرتبط به زودی در اهواز برگزار می شود.
رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان گفت این منطقه با این عنوان و کاربرد نخستین بار درکشور ایجاد می‌شود و با توجه به همجواری با کشور عراق، وجود بنادر و ظرفیتهای تجاری در استان، می تواند تاثیر مثبتی در اقتصاد خوزستان داشته باشد.
وی گفت: به یقین این منطقه یک مزیت برای خوزستان خواهد بود.
در پی سفر اخیر جعفر توفیقی ، دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت ، گاز و زغال سنگ معاونت علمی به اهواز، پیشنهاد ایجاد منطقه ویژه فناوری نفت و گاز در استان خوزستان مطرح شده و هم اکنون مقدمات اولیه این طرح ملی با همکاری نمایندگان سازمانهای مرتبط در دست اجراست.
0002
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
comment
0
0
comment اگه راست میگیرد نام افراد شاخص ستاد را درج کنید تا آنجا که ما اطلاع داریم این افراد شخص استاندار را تایید نکرده اند لطفا چاپ کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار