شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۹۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
روزنامه فرهنگ جنوب در ستون زیر ذره بین پانزدهم  دی ماه (شماره 3003) خود نوشت: 

" سپهر" در نهاد کتابخانه ها

طبق اخبار رسیده به ذره بین ، جمع بندی برای مدیرکلی کتابخانه های استان نهایی شده و از بین گزینه های مطرح شده حجت الاسلام سپهر مدیرکل سابق ارشاد ، سکان این نهاد را در دست خواهد گرفت. در حال حاضر ، رستمی سرپرستی کتابخانه ها را برعهده دارد و پیش از این نیز حاج لفته منصوری هدایتگر این نهاد بود و در این مسیر گام های مهمی را برداشت که لازم است مدیرکل جدید نیز ادامه دهنده همین راه باشد.

اولین گام پسندیده مدیرکل جدید

منوچهر رحمانی مدیرکل جدید راه و شهرسازی یک روز پس از انتصاب در اقدامی جالب توجه و در خور تحسین ، از کسانی که قصد دارند با ارسال پیام و یا دسته گل او را مورد مهر و محبت خودشان قرار دهند و انتصاب او را تبریک بگویند ، درخواست کرده از این کار خودداری کنند و هزینه این پیام ها و دسته گل ها را صرف امور خیریه نمایند. رحمانی در این زمینه با ارسال فکسی به ذره بین گفته است : امید که این حرکت خداپسندانه در شروع خدمت دوباره ی این حقیر در استان شهید پرور خوزستان، متبرک کننده ی راهی باشد که به حول و قوه ی الهی در کنار یکدیگر طی خواهیم کرد. 

از کف زدن های حضار تا گلایه های دهقانی

بالاخره نصرالله دهقانی با حضور چهره هایی همچون معاون وزیر ، نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و آیت الله حیدری پس از هشت سال تکیه بر صندلی مدیریت راه و شهرسازی بدرقه شد و منوچهر رحمانی جایگزین وی شد. در نشست تودیع و معارفه ، سالن برگزاری این مراسم مملو از جمعیت بود به گونه ای که یک سوم افراد دعوت شده به صورت ایستاده مراسم را نظاره گر بودند.
در این مراسم سید شكر خدا موسوی و سید شریف حسینی نمایندگان مردم اهواز در مجلس ، عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان، سادات ابراهیم نماینده مردم شوشتر و گتوند، درویش پور نماينه ايذه، جواد سعدون زاده نماينده آبادان و صالحی نسب نماينده دشت آزادگان در مجلس حضور داشتند.

در این مراسم کلیپی از محل زندگی و خانه پدری نصر الله دهقان پخش شد که وی در این خصوص گفت گه من از جریان پخش این کلیپ اطلاع نداشتم و راضی به پخش آن نبودم. همه سرمایه زندگی من پدر و مادرم هستند و يکی از افتخارات من این است که پدرم ۴۰ سال موذن مسجد بود.

دهقانی گلایه هایی نیز داشت. وی گفت که تنها گله و ناراحتی من در این سالها این بود که در زمانی که زمزمه های رفتن مدیر کل سابق اداره مطرح شد عده اي از افراد این تصور را به وجود آوردند که من می خواهم جای منوچهر رحمانی را بگیرم. در صورتی که این مسئله صحت نداشت.

در این نشست سید شریف حسینی نماینده اهواز از هر در سخنی گفت و پس از اتمام سخنانش با تشویق پی در پی حضار مواجه شد. در هیاهوی تشویق ها ، سید شریف حسینی گفت که در صورتی که این دست زدن ها ادامه داشته باشد من احساساتی می شوم و حرف های می گویم که عواقب خوبی ندارد!

در این نشست ، همچنین منوچهر رحمانی مدیر کل جدید راه و شهرسازی نیز عنوان کرد که مدیریت این اداره و شورای هماهنگی راه های استان فعالیت بسیار سخت است و نگرانی من در این خصوص از روی ترس نیست بلکه من معتقد هستم باید در این زمینه با بهره گیری از تجهیزات و دانش انسانی فعالیت و کار بسیاری صورت داد. معاون عمرانی استانداری خوزستان نیز یکی از سخنرانان این مراسم بود. وی در بخشی از سخنان خود خواستار جدایی دو اداره مسکن و شهرسازی و راه و ترابری در استان شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
comment
comment
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
1
3
comment متاسفم برای استان خوزستان که باز هم ... مدیرکل این استان شده ان هم یک نهاد صددرصد تخصصی. جوانی با تحصیلات دانشگاهی دکتری، مقالات و کتابها تالیفی فراوان و سابقه تدریس در دانشگاه شهید چمران و پیام نور استان باید کنار برود و یک مدیر امتحان پس داده باید جایش را بگیرد. شرم بر برخی مدیران استان و نمایندگان استان که این ننگ را برای استان به ارمغان اورده اند.
comment
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
3
1
comment جناب اقای استاندار ... کتابخانه های عمومی استان مبارکتان باشد. دیدن جوان تحصلیکرده این سازمان چشم بصیرت می خواست که شما نداشتید. قطعا این نمره منفی ...ست بر پیشانی شما. بازی سیاسی تا کجا؟ تا این قبیل انتصابهایی که از روی معامله سیاسی اتفاق می افتد استان خوزستان هیچوقت درست نمی شود!! تاسف تاسف
comment
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
2
2
comment ... چه گلی به سر ... زده که حالا می خواهد با ... چه کند؟ اقایان اصلاح طلب و معتدل شما کجاها سرتان را کردید زیر برف؟ چرا حرفی نمی زنید؟ چرا در مقابل این انتصابها موضع نمی گیرید؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
comment
1
0
comment متاسفم ....... همین یک جمله کافیست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
comment
2
0
comment و حجازی(استاندار سابق) آرام آرام آرام برمیگردد...

این حکایت مردمان سرزمینی است که اهل سیاستش با تدبیر و امید بیگانه اند.
comment
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
comment
0
2
comment کتابخانه هابرای مدی رکلی تخصص. نمی‌خواهند مدیریت میخواهند آدم قوی برای مدیریت بیاید تا همه آشفتگی را جمع کند خوش امدی سپهر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment آقای رحمانی از انسانهای سخت کوش وخدوم و می باشند. من شاهدم که تلاش خالصانه ای در ماهشهر وسربندر داشتند. ازمدیران سالم ومردمی هستند. بازگشتشان به موطن اصلی خود جهت خدمات بهتر وبیشتر مبارک باشد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
comment
0
0
comment برای اقای ... چندین میلیارد خرج شده عزیزان...باید مدیر شود!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار