شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مدیر عامل هلال احمر خوزستان افزود: هدف ما توسعه کمک های حمایتی، اجرای فعالیت های آموزشی و رفع نیازهای آموزشی در حوزه های مختلف از جمله امداد و نجات و آموزش همگانی از قبیل آموزش مقابله با آسیب‌های بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله می باشد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در حاشیه همایش سران و نخبگان بختیاری در ایذه از برنامه های این جمعیت در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی با اشاره به رسالت جمعیت هلال احمر به ویژه  تسکین آلام بشری و کمک به هم نوعان گفت: جمعیت هلال احمر در سطح استان با برنامه ریزی های انجام شده در قالب طرح محرومیت زدایی به شناسایی مناطق محروم استان پرداخته است که این طرح در دو منطقه محروم سوسن و مرغاب از توابع ایذه با نیاز سنجی های انجام شده اقداماتی در راستای اعزام پزشک و تأمین مایحتاج اهالی منطقه انجام گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: در آینده نیز هدف ما توسعه کمک های حمایتی، اجرای فعالیت های آموزشی و رفع نیازهای آموزشی در حوزه های مختلف از جمله امداد و نجات و آموزش همگانی از قبیل آموزش مقابله با آسیب‌های بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله می باشد.

رییس کارگروه انداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران استان تصریح کرد: در آینده ای نزدیک در شهرستان ایذه برنامه هایی در راستای طرح تحول نظام سلامت و همگام با وزارت بهداشت در دست اجرا داریم که تکمیل و تجهیز درمانگاه شهرستان ایذه یکی از آن برنامه ها می باشد و با توجه به فرهم شدن مقدمات این امر امیدواریم با اتمام این پروژه شرایط مناسبی جهت رفع نیازهای درمانی مردم شهید پرور ایذه فراهم گردد.

دکتر خدادادی با اشاره به حدود اختیارات جمعیت هلال احمر اظهار کرد:  اصلی ترین نقش و وظیفه جمعیت هلال احمر حضور در حوادث طبیعی جهت مقابله است ولی نکته مهمی که باید درنظر گرفته شود، آموزشهای قبل از حوادث طبیعی می باشد؛ چرا که پس از هر حادثه طبیعی عواقب و پیامد های اجتماعی بروز می کند و افراد آسیب دیده برای بازگشت به شرایط روحی مناسب نیاز به آموزشهای اجتماعی پس از حادثه نیز دارند که این مهم از برنامه های جمعیت هلال احمر می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه شعار جمعیت هلال احمر، هر خانواده یک امدادگر است، افزود: با توجه به شرایط زمستانی و بروز حوادث سیل در منطقه از هم وطنان عزیز عشایر می خواهیم تا با گذراندن آموزش های امدادی بتوانند از بروز حوادث و آسیب های بسیار جلوگیری کنند.






نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار