اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
دکتر خمیسی با اشاره به نقش محوری سرداران و شهدای خوزستانی همچون دریساوی ،سیدحمید تقوی و حزباوی گفت: این شهیدان با حضور در میدان مقابله با تروریست های تکفیری در واقع پیام آوران صلح و آرامش برای همه جهانیان می باشند.
مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در نشستی صمیمانه و آکنده به معنویت و یاد شهیدان ضمن تجلیل از جانفشانی ها و رادمردی های سردار جبهه مقاومت اسلامی و فرمانده دلاور مقابله با تکفیری های داعش « سردار جبار دریساوی » دو مکان فرهنگی و آموزشی را به نام این سردار سرافراز اسلام مزین و لوح یادبودی را تقدیم خانواده مومن و صبور ایشان کرد .

در این نشست که با حضور خانواده معظم شهید،فرماندهان انتظامی و اعضای شورای شهر  و معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز برگزار شد،دکتر فاضل خمیسی با اشاره به برخی آیات قرآن کریم درباره منزلت شهیدان گفت: شهادت رمز ماندگاری اسلام و ارزش های انسانی و و عامل بازدارنده مهمی در برابر ظلم و ستم بوده و خواهد بود.همچنین زندگی شهدا از صدر اسلام تا امروز سرمشق روشنی برای همه نسل هاست و شهیدان بزرگواری همچون سردار دریساوی اسوه ایستادگی ،جهاد و مقاومت هستند.

دکتر خمیسی با اشاره به نقش محوری سرداران و شهدای خوزستانی همچون  دریساوی ،سیدحمید تقوی و حزباوی گفت: این شهیدان با حضور در میدان مقابله با تروریست های تکفیری در واقع پیام آوران صلح و آرامش برای همه جهانیان می باشند.
همچنین این اداره در نظر دارد همایشی در رابطه با شهدای حرم و فراخوان مقاله ، خاطره نویسی ، تاثیر سیره ی شهدا برجامعه و ... در جهت  تربیت دینی دانش اموزان با رویکرد تاثیر پذیری از روح ایثارگری در دین مبین اسلام و تشعیع حسینی ابرگزار کند  . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار