شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
رییس شورای شهر اهواز :
سعادت نیا: شورای شهر اهواز به دنبال فراهم کردن بستر حضور سرمایه گذاران در اهواز است.
 حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا در نشست تعدادی از اعضای شورا و خبرنگاران اظهارکرد: تاکنون موفق شده ایم سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری را در اهواز جذب کنیم.

وی بیان داشت: از جمله طرح هایی که با این میزان سرمایه در اهواز مقرر شده اجرا شود، هتل پنج ستاره، نمایشگاه مبل و... است.

رییس شورای شهر اهواز با اشاره به روند پروژه مترو در اهواز ادامه داد: این پروژه مشکل فاینانس دارد که با رایزنی هایی که در حال انجام است مشکل فاینانس حل می شود.

حجت الاسلام سعادت نیا افزود: همچنین برای ارایه خدمات بهتر در اهواز مقرر شده 15 سازمان وابسته به شهرداری در اهواز که دارای فعالیت مشترک هستند ادغام شوند.

نایب رییس حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز نیز گفت: از معضلات شهر اهواز مشکل آب و فاضلاب است؛ آب های سطحی در اهواز برای دفع به دلیل نامناسب بودن سامانه فاضلاب مشکل دارند و تاکنون راه حلی برای این مشکل ارایه نشده است.

' جمشید سلحشور' با اشاره به بعضی از مشکلاتی که در معابر شهر اهواز وجود دارد افزود: یکی از مسیرهایی که برای عابران مشکل ایجاد کرده خیابان سلمان فارسی(نادری)است که شلوغی و ساخت و سازهای نامناسبی دارد.

وی ادامه داد: مقرر شده از این پس تمامی پل های عابر پیاده ای که در سطح شهر اهواز احداث می شوند، به پله برقی مجهز باشند و برنامه هایی در حال تدوین است که در پل های عابر پیاده برای خدمات رسانی به ناتوانان از آسانسور استفاده شود.هر چند در شهرداری ناحیه چهار هشت پل که همگی بدون پله برقی هستند، در حال احداث است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
بابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
comment
0
0
comment جناب دکتر
کجا دنیا سیستم دفع اب ها ی سطحی با ابهای فاضلاب ادغام می شوند کدام تصفیه خانه ای گنجایش این حجم اب را برای تصفیه دارد سایز لوله چقدز می شو هزینه اجرای ان چقدر می شود
جناب شیخ مگر شهرداری چند سازمان وابسته دارد که می خواهید انها را باهم ادغام فرمایید ظاهرا فلسفه تشکیل سازمانها را نمی دانید باز ابهای سطحی با فاضلاب نقاط مشترکی دارند ولی سازمان اتوبوسرانی چه چه موازی کاری با سازمان کامپیوتر دارد
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
comment
0
1
comment جناب سلحشور عزيز بهتر است قدري كيفيت اجرا پروژه ها مد نظر قرار گيرد
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment جناب آقای سعادت نیا عزیز
مشکل شهر اهواز ، این چیزهایی که فرمودید نیست
مشکل وجود برخی مسئولین بی مسئولیت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار