شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۶

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از خرید پنج هزار جلد قرآن قطع پالتویی برای اهدا به مراکز قرآنی این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسین بلک در گفتگو با مهر افزود: این اقدام در راستای توسعه و ترویج معارف قرآن کریم و همچنین غنی کردن اوقات فراغت با قرائت قرآن کریم صورت گرفته است.

وی در ادامه حمل آسان، کیفیت بالای چاپ و ترجمه آن توسط حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان را از جمله ویژگیهای این قرآن نفیس برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین از ساخت بزرگترین حوزه عملیه درس خارج با نام "بقیه الله" در اهواز خبر داد و گفت: ساختمان این مدرسه به نیمه کار رسیده است.

حجت الاسلام بلک در گفتگو با خبرنگار مهر این مدرسه در کنار مسجد آیت الله جزایری و با حمایت وی در حال ساخت است که کل اعتبارات آن توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان پرداخت می شود و هدف آن راه اندازی مکانی برای تدریس درس خارج برای طلاب استان است.

وی افزود: با توجه به گسترش روز افزون مدارس علمیه در استان خوزستان وجود چنین مکانی از سالها قبل به شدت در استان احساس می شد که در نهایت با راهنماییهای آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان کلنگ آغاز ساخت آن به زمین زده شد.

بلک عنوان کرد: این مرکز که در نوع خود بزرگترین حوزه علمیه درس خارج در سراسر کشور است علاوه بر پوشش دادن طلاب شاغل به تحصیل در استان خوزستان، می تواند سایر طلاب استانهای همجوار را نیز پوشش دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار