اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای پوشش نیازهای آموزشی، شرکت خمیرمایه و الکل رازی مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای جوار کارگاهی در این شرکت راه‌اندازی شد.

رحمن قلاوند اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی شرکت بر اساس نیازسنجی و با نظارت و هدایت آموزشی فنی و حرفه‌ای صورت می‌پذیرد.

وی عنوان کرد: طبق نیاز شرکت خمیرمایه و الکل رازی مقرر شد در رشته‌های تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی از قبیل رشته‌های برق، تاسیسات، کنترل ابزار دقیق، اپراتور مکانیک و دیگر رشته‌های مورد نیاز کارگران، کارکنان و سرپرستان واحدها آموزش ارائه شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: واحدهای صنعتی با راه‌اندازی مراکز مهارتی می‌توانند از معافیت‌های تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شوند.

قلاوند خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی که علاقمند به ایجاد مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزشی و اداره کل اطلاعات لازم را دریافت کنند تا با همکاری آموزشی صنایع و صنوف زمینه ارتقاء دانش و مهارت شاغلان فراهم شود.

وی تصریح کرد: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشی ضمن کار محقق می‌شود.

این مدیرکل در پایان عنوان کرد: در خوزستان 17 مرکز آموزشی در بخش صنایع فعالیت دارند و دوره‌های آموزشی مهارتی مطابق با نیازهای شغلی شاغلان ارائه می‌دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار