اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۹۸
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
ضرب‌و‌شتم دانش‌آموز توسط ناظم وی را روانه اورژانس بیمارستان کرد.

روز گذشته در جریان زنگ تفریح یکی از مدارس ابتدایی اهواز یکی از دانش‌آموزان مقطع ششم ابتدایی توسط ناظم این مدرسه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود.

ضربات شدید این ناظم این دانش‌آموز را با مصدومیت شدیدی مواجه کرده که پس از مراجعت از مدرسه با حالت شدید تورم سینه و گردن و مشکل تنفسی و استفراغ شدید راهی بیمارستان می شود و تا ساعت ها در اورژانس بیمارستان امام خمینی ره اهواز تحت نظر پزشکی قرار می گیرد.

پدر دانش‌آموز مصدوم به دلیل پیگیری موضوع از طریق حقوقی و بازرسی از سوی ناحیه سه آموزش و پرورش اهواز از خبرنگاران خواست تا پیگیر کامل ماجرا از لحاظ حقوقی و کیفری نامی از وی، فرزندش و حتی مدرسه‌ای که این حادثه رخ داده است برده نشود و در ادامه این گزارش نیز همین امانتداری در خبر رعایت خواهد شد.

وی در ادامه به روند پیگیری موضوع پس از وقوع این حادثه و بازگشت فرزندش به منزل اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه ضرباتی که معلم به سر و صورت و گردن و سینه فرزندم وارد کرده بود آنچنان سنگین بوده که تا ساعتها در اورژانس تحت نظر پزشکی بوده است و از فردا صبح نیز امور مربوط به پزشکی قانونی و شکایات قانونی دیگر را پیگیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با بازتاب این خبر دیگر شاهد این ناملایمات اخلاقی و فرهنگی در جامعه نباشیم و قشر فرهیخته فرهنگیان در میان خود اینچنین افرادی را نداشته باشند، چراکه والدین به امید تعلیم و تربیت فکری، فرهنگی و اخلاقی فرزندانشان را روانه مدرسه می‌کنند نه برای ضرب و شتم و آسیب‌دیدگی.

گفتنی است؛ بنا بر درخواست والدین این کودک دبستانی اسامی این کودک، والدین، مدرسه محل تحصیل و معلم ورزش وی پیش خبرنگار محفوظ بوده و در صورت پیگیری این مبحث از سوی مسئولان و متولیان حوزه تعلیم و تربیت استان شماره تماس پدر این کودک دبستانی در اختیار قرار خواهد گرفت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۲۳
comment
comment
ابوعدنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
comment
6
4
comment همه چی برسرمعلم خراب میشه !
کسی نمی گه چرا دانش آموز ششم که اول راهنمایی سابق می باشد در ابتدایی چه می کند واین امر چه ضررهایی برای دوران ابتدایی دارد.ای کاش علت برخورد بادانش آموز موشکافی می شد تا همانطور که امانتدار اسم وشماره تلفن بودید امانت دار خبررسانی صحیح هم می بودید
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
comment
comment جناب ابوعدنان

دیگر آن زمان عهد رستم کذشت که کسانی به اسم معلم یا ناظم هر بلایی که دلشان بخواهد سر دانش آموز بیاورد. من هم معتقدم که چنین ناظم و یا معلمی می بایست از نظر روانشناسی بررسی بشه
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
comment
comment جناب ابوعدنان

نکنه شما هم معلمی و کنترل درست هاتون رو در رفتار با کودکان ندارید!!!
یعنی چون معلمه باید از تخلف ایشان گذشت؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
comment
4
6
comment والله من بودم توی همون مدرسه بهش رحم نمیکردم ولی محترم تحت هیچ شرایطی گذشت نکن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
comment
2
4
comment لطفا یکم به این مساله فکر کنید که اکنون این کودک چه شرایطی از نظر روحی دارد که میان چهارصد دانش آموز و شاهد عینی بدین شکل مورد ضرب و شتم قرار گرفته.
متاسفانه همیشه دلایل ناملایمات روحی را بیرون از مدرسه جستجو کردیم. ولی ایکاش یکبار هم سیستم آموزشی را بررسی می کردیم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
comment
2
3
comment این چه جور ناظمی هست که توان کنترل رفتارش را ندارد!!!
comment
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
comment
2
3
comment اشتباه ما در این هستش که فکر میکنیم که تنبیه بدنی در تمام کشور های جهان اول ممنوع هست که اینطور نیست در مدارس انگلیس و امریکا مسئولان مدرسه میتوانند تنبیه بدنی بکنند در کل دنیا فقط31 کشور تنبیه بدنی رو ممنوع کردند این ظلم به جامعه فرهنگی ایران هستش که در اون دانش آموز حق داره هر کاری بکنه ولی معلم باید در هر شرایطی با مهربانی با اون برخورد بکنه یک دانش آموز مشکل آفرین که به هیچ تذکری هم گوش نمیده چی کار باید کرد وقتی نه میشه اخراج کرد نه نمره در کاره نتیجه اینگونه تربیت کردن نسل بعد جوانهایی میشن که احترام بزرگتر رو رعایت نمیکنند و به این نتیجه میرسند که من انسانی هستم که حق دارم هر کاری بکنم ولی کسی حق نداره با من برخورد بکنه نتیجه این نوع برخورد ها نسل هایی هستند که از نسل قبل از خودشون بی تربیت تر و هنجار شکن ترند
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
comment
comment جناب مقداد
متاسفانه اطلاعات شما از سیستم آموزشی ایران خیلی ضعیف و غیر معتبر است
ما در تقویم رسمی کشورمان دو روز تحت عنوان روز دانش آموز و روز معلم داریم که روز دانش آموز روز مبارزه با استکبار جهانی است و واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی بوسیله ایادی استعمار جهانی است.
و همچنین روز معلم که روز شهادت استاد مرتضی مطهری است که باز بدست ایادی استعمار جهانی کشته شده است
در ایران ما معلمی را همچون شغل انبیاء می دانیم و برای ما مقدس است و بر اساس آموزه های دینی و قرآنی عمل می کنیم. قصه عدم تنبیه بدنی هم در همین کشور و در همین نظام اداری و آموزشی تصویب شده و اینکه الگویتان را انگلیس و امریکا قرار میدهید برای ما بسیار زننده و نامانوس است
متاسفانه شما بدون آگاهی از این قضیه اقدام به نوشتن نظرتان نمودید در صورتی که نیاز به منبع در این خصوص دارید یا اینکه بخواهید از کم و کیف این حادثه که دل همه را به درد آورده آگاه شوید می توانید شماره مرا از رسانه شوشان بگیرید من پدر آن دانش آموزم. .
با تشکر از اطلاع رسانی به موقع و اقداماتی که در حال انجام است
comment
ناشناس
| United States |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
comment
comment مقداد جان. اگر فرزندتان بود باز چنین حرفی میزدید؟ - مگر چه کرده که چنین رفتاری با آن شود. در ضمن خانواده ها خودشان روش تربیتی خودشان را دارند و اگر بخواهند کودکانشان را به شما بسپارند که به این شکل تربیت کنید که همانی می شوند که خودتان گفتید. این روشی که می گوئید مربوط به عصر حجر است آقای مقداد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
comment
2
1
comment باسلام.
مقداد جان عزیز و همه دوستان گرامی:
مگر روش اصلاح رفتارهای نادرست، کتک زدن است؟ فرزندان جامعه برای آموختن روشهای زندگی انسانی به مدارس قدم مینهند، آیا میشود فرزندان «آدم» را با روشهایی که حیوانات را بوسیله آن«رام» میکنند، تربیت نمود؟
اگر روزی مأمور انتظامی در خیابان به علت عبور از چراغ قرمز به گوش شما یک سیلی بنوازد، روش او را میپذیرید؟
ما نباید از سر تعصب اصول اخلاق انسانی را زیر سؤال ببریم!
در جهان کنونی حتی برای حمایت از حیوانات و عدم کتک کاری آنها قاعده و قانون وضع شده است!
در چنین عصری آنکه در ورای نام مقدس «معلم» از روشهای قرون وسطایی و غیر انسانی برای اصلاح رفتارهای ناصواب فرزند نوجوان این مرز و بوم استفاده میکند، مایه تأسف و سرافکندگی است.
مردم با تنبیه فرزندان خود در خانه دومشان، توسط کسی که نقش پدری و مادری دارد خیلی مخالف نیستند، آنچه مایه شرمساری است توسط چنین پدری به روشهای غیر انسانی و خالی کردن عقده دوران خردسالی خود بر سر دانش آموز بی پناه است، آنگونه که چنین روش تربیتی مورد ادعایی، دانش آموز را راهی بیمارستان کند!
آیا نتیجه تربیت چنین تنبیه بدنی شدیدی، دانش آموز بیچاره را در معرض گرداب تربیتی قرار نخواهد داد و او را به فردی شبیه ناظم مدرسه خود در آینده مبدل نخواهد ساخت؟!
« فاعتبروا یا اولی الابصار»
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
comment
2
1
comment مقداد عزیز و دوستان گرامی:
باسلام و احترام
مگر روش اصلاح رفتارهای نادرست، کتک زدن است؟ فرزندان جامعه برای آموختن روشهای زندگی انسانی به مدارس قدم مینهند، آیا میشود فرزندان «آدم» را با روشهایی که حیوانات را بوسیله آن«رام» میکنند، تربیت نمود؟
اگر روزی مأمور انتظامی در خیابان به علت عبور از چراغ قرمز به گوش شما یک سیلی بنوازد، روش او را میپذیرید؟
ما نباید از سر تعصب اصول اخلاق انسانی را زیر سؤال ببریم!
در جهان کنونی حتی برای حمایت از حیوانات و عدم کتک کاری آنها قاعده و قانون وضع شده است!
در چنین عصری آنکه در ورای نام مقدس «معلم» از روشهای قرون وسطایی و غیر انسانی برای اصلاح رفتارهای ناصواب فرزند نوجوان این مرز و بوم استفاده میکند، مایه تأسف و سرافکندگی است.
مردم با تنبیه فرزندان خود در خانه دومشان، توسط کسی که نقش پدری و مادری دارد خیلی مخالف نیستند، آنچه مایه شرمساری است توسط چنین پدری به روشهای غیر انسانی و خالی کردن عقده دوران خردسالی خود بر سر دانش آموز بی پناه است، آنگونه که چنین روش تربیتی مورد ادعایی، دانش آموز را راهی بیمارستان کند!
آیا نتیجه تربیت چنین تنبیه بدنی شدیدی، دانش آموز بیچاره را در معرض گرداب تربیتی قرار نخواهد داد و او را به فردی شبیه ناظم مدرسه خود در آینده مبدل نخواهد ساخت؟!
« فاعتبروا یا اولی الابصار»
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
comment
2
0
comment مقداد عزیز و دوستان گرامی:
باسلام و احترام
مگر روش اصلاح رفتارهای نادرست، کتک زدن است؟ فرزندان جامعه برای آموختن روشهای زندگی انسانی به مدارس قدم مینهند، آیا میشود فرزندان «آدم» را با روشهایی که حیوانات را بوسیله آن«رام» میکنند، تربیت نمود؟
اگر روزی مأمور انتظامی در خیابان به علت عبور از چراغ قرمز به گوش شما یک سیلی بنوازد، روش او را میپذیرید؟
ما نباید از سر تعصب اصول اخلاق انسانی را زیر سؤال ببریم!
در جهان کنونی حتی برای حمایت از حیوانات و عدم کتک کاری آنها قاعده و قانون وضع شده است!
در چنین عصری آنکه در ورای نام مقدس «معلم» از روشهای قرون وسطایی و غیر انسانی برای اصلاح رفتارهای ناصواب فرزند نوجوان این مرز و بوم استفاده میکند، مایه تأسف و سرافکندگی است.
مردم با تنبیه فرزندان خود در خانه دومشان، توسط کسی که نقش پدری و مادری دارد خیلی مخالف نیستند، آنچه مایه شرمساری است توسط چنین پدری به روشهای غیر انسانی و خالی کردن عقده دوران خردسالی خود بر سر دانش آموز بی پناه است، آنگونه که چنین روش تربیتی مورد ادعایی، دانش آموز را راهی بیمارستان کند!
آیا نتیجه تربیت چنین تنبیه بدنی شدیدی، دانش آموز بیچاره را در معرض گرداب تربیتی قرار نخواهد داد و او را به فردی شبیه ناظم مدرسه خود در آینده مبدل نخواهد ساخت؟!
« فاعتبروا یا اولی الابصار»
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
comment
1
2
comment حق شکایت فقط برا دانش آموزاست ولی اگر دانش آموزی در روند آموزش اخلال کنه به معلم بی حرمتی کنه و ....معلم نباید و نمیتونه شکایت بکنه یکم انصاف داشته باشید هر کدوم از این بچه ها تو خونه چه جنجال های که ایجاد نمیکنه حالا این معلم یا ناظم 320 یا 400 دانش آموز رو هم باید کنترل کنه و هم آموزششون بده .مدارس ما احتیاج به نیروی انتظامی داره .معلم کارش تدریسه نه کلنجار رفتن و اصلاح چیزی که پدر و مادر توش موندن
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
comment
comment بله ، پاسخ شما درست است. ولی این مورد توسط ناظم صورت پذیرفته ، ما منکر زحمات معلمین نیستیم. این مورد هم اینقدر خاص است که اگر بخواهیم زبان شکوه باز کنیم درست نیست. برای همین تاکید می کنم که به هیچ وجه تنبیه جایز نیست. و تنها و تنها یک دانش آموز وسط 400 دانش آموز آنهم بدون دلیل تنبیه شود؟. اگر ناظمی قدرت کنترل رفتار خود را ندارد به این کار نپردازد. هر کاری سختی های خود را دارد. اما اینکه چنین پاسخی به چنین رفتاری بدهید بسیار خارج از اصول است. نه برادر من کودکان ما از کنترل ما خارج نیستن و چنین حرفی توسط شما نمی تواند چنین عملی را توجیه کند!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
comment
1
0
comment خانواده ها نقش خود را در تربیت فرزندان جدی نمی گیرند و همه را به دوش مدرسه می گذارند انضباط خوانوادگی از بین رفته و به مدارس غیر انتفاعی که مسئله اصلی انها سود است سپردیم
comment
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
comment
0
0
comment سلام دوستان من بعد از گذاشتن اون پیام تا الان به این صفحه سر نزده بودم برای همین دیر جواب شما رومیدم برای همین از شما عذر میخوام دوست عزیز من معیارم انگلیس و امریکا نیست من به طور کلی نظرم رو گفتم من ممنوع بودن تنبیه بدنی در مدارس رو مناسب نمیدونم اگر چه با تنبیه لجام گسیخته و بیش از حد هم مخالفم تنبیه بدنی باید در مدارس تعریف بشه در برخی موارد بهتره در مدارس از تنبیه بدنی استفاده بشه به صورتی که این تنبیه موجب آسیب جدی به دانش آموز نشه دوستان میدونم اکثر کسانی که مطلب من رو میخونند بر اثر تبلیغات زیاد با نظر من مخالفند ام من به دلایلیموافق این کارم یکی از دلایل اینه که نمیشه یک رفتار برای برخورد با همه تعریف کرد وو نمیشه در مدرسه که مثل یک جامعه کوچک هستش بخوایم که با همه با هر رفتاری با مهر محبت برخورد نبودن تنبیه در مدارس مثل این میمونه که بگیم یک جامعه برای چی باید پلیس داشته باشه که وقتی آدمها کاری بدی کردن با اونها خشن برخورد بشه بیایید یک سازمان تشکیل بدیم که خلافکارها رو نصیحت کنیم با اونها محبت کنیم آیا به نظر شما این حرف حرف درستی هستش با همه نمیشه به یک صورت برخورد کرد
دوم اینکه ما در مدارس با مجموعه ای انسان نا بالغ روبرو هستیم و مشکل اینجاست که ما سیستم آموزشیمون برای مدارس بر اساس مجموعه انسان های بالغ تعریف شده و نوع برخورد با انسان بالغ و نا بالغ فرق میکنه برای نا بالغ باید شرایطاجبار در بسیاری از موارد بر قرار باشه بر خورد
اگه بخوام دلیل بیارم دوستان دلیل زیاده من اسمم و همچنین ایمیلم رو درست وارد کردم پدر اون دانش آموز بزرگوار که میخواست با من صحبت کنه میتونه ایمیلم رو از مسئولان شوشان بگیره تا برایی یک گفتگو دوستانه باهم هماهنگ کنیم
پاسخ ها
comment
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
comment
comment مقداد جان

متاسفانه اینجا تنبیه جایز نبود
آن ناظم اگر از راه درست و گفتگو و پرسشگری وارد عمل می شد و قبل از هر اقدامی از دانش آموز مصدوم می پرسید بنظرم بهتر نتیجه می گرفت و به اشتباه خودش واقف می شد.
صحبت ما بر پایه دو موضوع است
1- تنبیه
2- دقیقا اصل این خبر

من با تنبیه بر اساس قوانین این کشور و قوانین آموزش و پرورش و مسایل تربیتی و پرورشی موافقم

اما این رفتار که توسط این ناظم صورت گرفته را محکوم می کنم

در ضمن چرا به نظر شما چنین افرادی را برای مراکز مشاوره نمی فرستند؟

چرا مشاوره فقط برای دانش آموز است

آیا بنظرتان چنین ناظمی نیاز به مشاوره جهت تخلیه فشارهای درونی ندارد؟

مشاوره به ذات خود امری خوب و موفقیت آمیز بوده . حالا بگذریم از اینکه در سالهای گذشته به معلمی به صورت یک شغل و نه یک تخصص حرفه ای نگریسته شده

لطفا همیشه موارد را با هم قاطی نکنیم

یک جایی یک کسی بر اثر اشتباه یک نفر را می کشد باز هم از نظر قانون این شخص تخلف کرده و هیچ دلیلی برای آن نمی توان آورد

پس لطفا در رد یک موردی که با آن مخالفیم. اصل آن مورد که یک تخلف هست را زیر سوال نبریم/
تنبیه بدنی یک تخلف است
و حتی اگر کل عالم بگویند درسته. از نظر من یک اشتباه اشتباه خواهد ماند.
خداحافظ شما
comment
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
comment
0
0
comment 1-مگر روش اصلاح رفتار نادرست کتک زدن است؟
یکی از روشهای اصلاح رفتار نادرست تنبیه بدنی است که با مفهوم کتک زدن فاصله زیادی داره
2-فرزندان جامعه برای آموختن زندگی انسانی به مدارس می آیند؟بله فرمایش شما درسته و یکی از چیزهایی که لازمه یاد بگیرند اینه که همه ی انسان ها با ما خوب برخورد نمیکنند ما نباید از همه توقع خوب بر خورد کردن با خودمون رو داشته باشیم و اینکه اگر ما کار بدی انجام بدیم به بدی هم جواب اون کار رو میگیریم
3-اگر روزی در خیابان مامور انتظامی به خاطر گذشتن از چراغ قرمز به گوش شما یک سیلی بنوازد روش او را مپذیرید؟ خیر چون مجازات این جرم تعریف شده و یک مجازات باید متناسب با جرم باشد هستند جرائمی که مجازات شلاق و حتی اعدام دارند اگر کسی بدون داشتن گواهینامه شخصی از چراغ قرمز رد بشه وکسی رو زیر بگیره و بکشه قتل عمد کرده وحکمش اعدامه در مدارس نیز تنبیه بدنی باید برای معدودی از تخلفات تعریف بشه
comment
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
comment
1
0
comment 1-مگر روش اصلاح رفتار نادرست کتک زدن است؟
یکی از روشهای اصلاح رفتار نادرست تنبیه بدنی است که با مفهوم کتک زدن فاصله زیادی داره
2-فرزندان جامعه برای آموختن زندگی انسانی به مدارس می آیند؟بله فرمایش شما درسته و یکی از چیزهایی که لازمه یاد بگیرند اینه که همه ی انسان ها با ما خوب برخورد نمیکنند ما نباید از همه توقع خوب بر خورد کردن با خودمون رو داشته باشیم و اینکه اگر ما کار بدی انجام بدیم به بدی هم جواب اون کار رو میگیریم
3-اگر روزی در خیابان مامور انتظامی به خاطر گذشتن از چراغ قرمز به گوش شما یک سیلی بنوازد روش او را مپذیرید؟ خیر چون مجازات این جرم تعریف شده و یک مجازات باید متناسب با جرم باشد هستند جرائمی که مجازات شلاق و حتی اعدام دارند اگر کسی بدون داشتن گواهینامه شخصی از چراغ قرمز رد بشه وکسی رو زیر بگیره و بکشه قتل عمد کرده وحکمش اعدامه در مدارس نیز تنبیه بدنی باید برای معدودی از تخلفات تعریف بشه
comment
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
comment
1
0
comment 1-....... روشهای قرون وسطایی ؟ هر چیز قدیمی که بد نیست افراط و تفریط در این مورد بخصوصه که بده
2- فرموده بودید عقده دوران کودکی ناظم رو به ضرب و شتم دانش آموز وا داشته مطمئن هستید که کسانی که به هر بهانه ای منتظر تاختن به جایگاه معلم و ناظم هستند بدون عقده این کار رو میکنند
3-در آخر فرموده بودید گرداب تربیتی ؟ من یک سوال دارم اینکه دانش آموزی به مرزی برسد که هر شیطنتی بکند و دیگر نشود با آن کاری کرد آیا ناتوانی سیتم آموزشی در برخورد با این دانش آموز برای بقیه دانش آموزان چه پیامی داره و آیا بهنظر شما اونها به سمت اون گردابی که گفتی هدایت نمیکنه؟؟؟
پاسخ ها
comment
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
comment
comment آیا شما با این دانش آموز آشنایی دارید که چنین حرفی میزنید؟ یا بصورت عام دارید تنبیه بدنی را توجیه می کنید؟
دوست من این مورد و تخلف مورد نظر اثبات شده
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
comment
0
1
comment این مسائل ناشی از عوامل مختلفی است:
1-...متاسفانه برای انسان حرمتی قائل نیستند بویژه اگر کم سن باشد شیوع تنبیه بدنی و روانی میان والدین و معلمین و استاد کار و .... و سایر موارد نقض حقوق انسانی نمونه های واضحی از این فرهنگ بی حرمتی به انسان است و نهادهای مسئول فرهنگ سازی و آگهی بخشی در این موارد را به فراموشی سپرده اند
2- انتخاب معلمین بر پایه معیارهای غیر مناسبی صورت میگیرد و متاسفانه معلمی که مهمترین شغل برای انسان سازی و فرهنگ سازی در هر کشور است در کشور ما تبدیل به شغل کم شانی شده که معمولا متقاضی آن از روی نیاز و عدم انتخابی دیگر بدون علاقه به آن راضی میشود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
comment
0
1
comment آقاي ناظم مگر شما در قرون وسطي زندگي ميكنيد
با اين حساب اگر الان جلوي اين ناظم گرفته نشود فردا رويه ميشود و
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار