شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۰
 عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه راه آهن بخش قابل توجهی از زمین های کلانشهر اهواز را تصاحب کرده است خواستار انتقال خطوط ریل آهن به خارح از محدوده این شهر شد.

حجت الاسلام' کاظم سواری' در جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که دوشنبه در محل این شورا برگزار شد گفت: بر اساس مفاد قانونی ریل های راه آهن اهواز باید به خارج از شهر منتقل شود و از مسوولان مربوطه خواستار برنامه ریزی برای این امر هستیم.

وی گفت: در برخی از نقاط شهر اهواز هنوز زمین هایی با کاربری کشاورزی وجود دارد که می توان از این فضا ها برای ایجاد فضاهای سبز استفاده کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه سرانه فضای فرهنگی و مساجد در مناطق پردیس و کوی رمضان بسیار کم است گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن این مناطق به نظر می رسد فضاهای اختصاص داده شده به این اماکن تغییر کاربری داده است.
وی در ادامه در خصوص وضعیت کارگران شهرداری اهواز گفت: برخی از کارگران حوزه خدمات شهری و فضای سبز اهواز سه تا هفت ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند .

همچنین امام جمعه مسجد سلیمان با حضور در این جلسه شورای شهر اهواز از اعضای شورای این شهر خواست با اختصاص مبلغ 300 میلیون ریال برای اجرای تئاتر سردار علی مردان خان بختیاری و همچنین چاپ کتاب شعر شهید بهنام محمدی به مبلغ 100 میلیون ریال موافقت کنند.

حجت الاسلام 'صادق امینی 'گفت: متاسفانه در سال های اخیر مشاهیر استان خوزستان مانند سردار علی مردان خان بختیاری که در راه مبارزه با استبداد رضاخانی پس از شکست قیام دستگیر و اعدام شد به فراموشی سپرده شده اند.

در ادامه جلسه 'ناجی سواری' نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گزارشی از برگزاری نمایشگاه شهرهای ایده آل در جزیره کیش ارایه کرد و از شهرداری اهواز به دلیل حضور نداشتن دراین نمایشگاه انتقاد کرد.

'عاشور سواری 'دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز با انتقاد از برگزاری نشست خبری هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز در هفته گذشته گفت: هیات رئیسه شواری اسلامی شهر مدعی همدلی اعضاء با یکدیگر است در حالی که چنین چیزی وجود ندارد.

در این جلسه لایحه انتقال حساب های بانکی شهرداری اهواز به بانک شهر با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به تصویب رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار