شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
قدرت الله دهقان معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در نشست شورای اداری مشترک مسوولان پاسخگو و مردم استان خوزستان ازتلاش های این معاونت درارتقا سطح امنیت عمومی و نیز سرمایه گذاری به ویژه توزیع بسته های امنیتی درمناطق مرزی خوزستان سخن گفت .
قدرت الله دهقان معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان  در نشست  شورای اداری مشترک مسوولان پاسخگو و مردم استان خوزستان  ازتلاش های این معاونت درارتقا سطح امنیت عمومی و نیز سرمایه گذاری به ویژه  توزیع بسته های امنیتی درمناطق مرزی خوزستان سخن گفت .

  وی گفت : اقدامات زیادی در زمینه‌های امنیتی انجام شده که صحبت کردن در خصوص آن‌ها کمی سخت و دشوار است از جمله این اقدامات اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که افتتاح این مانور توسط معاون وزیر اطلاعات صورت گرفت و ارگان‌هایی مانند نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات با هدف برون سپاری، شناسایی مجرمان، شناسایی مناطق جرم خیز و جلوگیری از مراکز قلیان بود، انجام شد.

وی افزود: مورد دیگر اجرای مانور ارتقاء ضریب امنیت فیزیکی منازل مسکونی و ارتقاء مالکیت و حریم خصوصی بود، تا در مواقع لزوم آموزش‌های داده شده بتواند خطرات را برای شهروندان کمتر کند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان عنوان کرد: از دیگر اقدامات اجرای طرح مشترک فرمانداران و فرماندهان انتظامی که به منظور هم افزایی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای مبارزه با جرم تشکیل شد.

دهقان افزود: مرز نشینان برای کنترل مرز‌ها برای کشور اهمیت بسیاری دارند به این منظور بسته‌هایی را با عنوان بسته جامع طرح معیشتی مرز نشینان تهیه کردیم و در بین مرز نشینان توزیع شد، اولویت‌های این بسته‌ها مبارزه با قاچاق و ایجاد یک ثبات اجتماعی است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های دیگر را می‌توان پیشنهاد اصلاح آیین نامه تسهیلات اعطای کالا هموار، مطالعات اولیه طرح جامع پدافند غیر عامل و شناسایی آسیب پذیری و تهدیدات، تأمین امنیت پایدار و اشتغال زایی، اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی برای جلوگیری از ورود آن‌ها به کشور به صورت غیر قانونی، شناسایی معابر رسمی و غیر رسمی جهت جلو گیری از قاچاق سوخت، توزیع کارت هویت و آمایش اتباع افغانی و عراقی، دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار