اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
شهردارمسجدسلیمان در گفتگو با شوشان:
حیدری به تصمیم شایسته استاندار خوزستان مبنی بر یاری رسانی دو شهرداری شهرهای استان جهت مشارکت آنان در ارائه خدمات شهری و پروژه های عمرانی شهرداری مسجدسلیمان در قالب طرح شهر یار اشاره کرد و این تصمیم استاندار خوزستان را ستود.
شهردار مسجدسلیمان در گفتگوی اختصاصی با شوشان به تشریح عملکرد خود در این شهر پرداخت. خلیل حیدری با اشاره به محرومیت های شهرستان مسجدسلیمان گفت: در این زمینه اقداماتی در زمینه بهسازی معابر، توسعه فضای سبز،مبلمان شهری، ساماندهی دستفروشان، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در اولویت شهرداری مسجدسلیمان قرار گرفت.

شهردار مسجدسلیمان به آسفالت خیابان ها در محلات مختلف، افزایش سرانه از 4 متر به 6 متر ، بیش از 15 کیلومتر لوله کشی قطره ای جهت آبیاری فضای سبز، احداث پارک های محله ای ، احداث پارک 11 هکتاری با 800 میلیون تومان اعتبار اشاره کرد و گفت: سامان دهی ورودی اهواز به مسجدسلیمان ، بهسازی پیاده روها ، توسعه فضای سبز و زیباسازی شهر در برنامه های این شهرداری قرار دارد. 

شهردار مسجدسلیمان بیان داشت: اصلاح ورودی شهر از سمت هفتکل به مسجدسلیمان که جزو نقاط حادثه خیز بود نیز به پایان رسیده است. شهردار مسجدسلیمان به جابه جایی ساکنان  مناطق آلوده به نفت با همکاری شرکت نفت اشاره کرد و گفت: در این زمینه بالغ بر 300 واحد مسکونی در مناطق آلوده به نفت شناسایی شدند که از این رقم 250 خانوار در شهرک ولی عصر(هوانیروز) مستقر شدند.

شهردار مسجدسلیمان به احداث بیش از 6 هکتار فضای سبز ، استقرار ناوگان حمل و نقل شهری ، ارائه خدمات شهری ، راه اندازی چند ایستگاه اتوبوس در شهرک ولی عصر مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: بهسازی بلوار آزادی ، راه اندازی چراغ های زمینی و احداث بازاچه های محلی نیز از جمله اقدامات شهرداری مسجدسلیمان بوده است.

 شهردار مسجدسلیمان همچنین به حذف حریم های چاه نفت توسط مناطق نفتخیز جنوب اشاره کرد و گفت: 158 حلقه چاه نفت در محدوده شهری مسجدسلیمان وجودارد که طبق قانون پرداخت عوارض آلایندگی و براساس محاسبه های قانونی به ازای هر حلقه چاه می بایست 2 میلیارد تومان از سوی شرکت نفت به شهرداری مسجدسلیمان پرداخت شود که در این زمینه پرونده ای در کمیسیون ماده 77 به رای 92 میلیارد تومان صادر شده است و برای شرکت نفت لازم الاجراست. 

شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: عمده درآمد شهرداری از پرداخت عوارض ساخت و ساز است که این مهم به دلیل ضعف درآمدی شهروندان مسجدسلیمانی با مشکلاتی روبرو است. 
حیدری به تعامل مناسب میان مسئولان مسجدسلیمان اشاره کردو گفت: اراده جدی در میان مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برای زدودن غبار محرومیت از مسجدسلیمان بوجود آمده است. 

شهردار مسجدسلیمان به پروژه های عمرانی شهرداری مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: ساماندهی ورودی شیخ مندنی ، ورودی هفتکل ، بهره برداری پارک های محله ای در مناطق مختلف شهر ، احداث زمین در محله نفتک، احداث ایستگاه آتش نشانی در دستور کار شهرداری مسجدسلیمان قرار دارد که تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد. 

شهردار مسجدسلیمان به سفر دکتر مقتدایی استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: شایسته است که در این خصوص از زحمات استاندار خوزستان، معاونین استاندار و سایر مسئولان اجرایی استان که با سفر به مسجدسلیمان به بررسی مشکلات این شهر پرداختند تقدیر و تشکر کنم.

حیدری به تصمیم شایسته استاندار خوزستان مبنی بر یاری رسانی دو شهرداری شهرهای استان جهت مشارکت آنان در ارائه خدمات شهری و پروژه های عمرانی شهرداری مسجدسلیمان در قالب طرح شهر یار اشاره کرد و این تصمیم  استاندار خوزستان را ستود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار