شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان:
حاجی زاده گفت: در راستای خدمت رسانی صحیح و تکریم ارباب رجوعان مدیران دستگاه های استان به سامد می آیند که این هفته نیز مدیرعامل شعب بانک ملت استان به همراه معاون اعتباری بانک صادارت و کارشناسان دفتر امور اجتماعی استانداری حضور پیدا کردند.
 مدیر مرکز سامد گفت: تمام تلاش ما باید این باشد که رضایتمندی مردم بوجود آید که آن هم از طریق تکریم ارباب رجوع و صدق گفتار و عمل خودمان بدست می آید.

کیامرث حاجی زاده گفت: در راستای خدمت رسانی صحیح و تکریم ارباب رجوعان  مدیران دستگاه های استان به سامد می آیند که این هفته نیز  مدیرعامل شعب  بانک ملت استان به همراه معاون اعتباری بانک صادارت و  کارشناسان دفتر امور اجتماعی استانداری  حضور پیدا کردند.

مدیر مرکز سامد استانداری عنوان کرد: خوشبختانه حجم  عظیمی از مسائل و مشکلات مراجعین  در دیدارهای مردمی حل شده است. که البته دیدار مردم  و مسئولین منجر به افزایش اعتماد مردمی خواهد شد.

مدیر عامل شعب  بانک ملت استان در گفتگو با پایگاه خبری استانداری اظهار داشت: برگزاری ملاقات ها  امری مثبت و درخور توجه  است  که موجب گره گشایی مشکلات مردمی می شود.

بهزاد شریفی با اشاره  به روند برگزاری ملاقات های مردمی گفت: دراین دیدار با تعدادی از شهروندان  که اکثرا درخواست تسهیلات داشتند دیدار و حداکثر همکاری با این عزیزان انجام شد.

شریفی ضمن مثبت  ارزیابی کردن این دیدار عنوان کرد: مدیریت و پرسنل بانک ملت همواره سعی بر خدمت رسانی به  مردم استان را داشته اند.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
انتشار یافته: ۳
comment
comment
افشار پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
comment
1
1
comment این آقای نمکی کارشناس محترم اداره کل امور اجتماعی استانداری از نیروهای دلسوز و زحمتکش این حوزه است به ایشان خدا قوت می گوییم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
comment
1
0
comment مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان ،مهندس سید خلف موسوی شهردار اهواز ،عضو شورا ی شهر اهواز بهمراه شهردار کوت عبدالله بطور میدانی از طرح های عمرانی و پروژه های در دست اقدام و آماده بهره برداری شهرادی کوت عبدالله بازدید و در جریان فعالیت های عمرانی مدیریت شهری این منطقه قرار گرفتند.پس این بازدید، نشست مشترکی با حضور سید نور ،مهندس سید خلف موسوی و شهردار کوت عبدالله پیرامون ابعاد طرح ها ،نیازها و میزان اعتبارات و چگونگی اجرای پروژه های مشترک شهرداری کوت عبدالله و شهرداری اهواز در راستای رفع برخی مشکلات برگزار و راهکارهای پیشنهادی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
comment
0
1
comment متاسفانه هرنظری که دوست دارید درج می کنید
چرا نظر بنده مبنی برا اینکه آقاس حاجی زاده لطفا بگوید خروجی این ملاقاتها چیست و چند تا اقدام مثب بود.
چونکه دولت قبل شخص استاندار ملاقات می گذاشت و.....
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار