اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۳۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
وی این را هم گفت که به نظرم نباید چنین اتفاقی را به شهردار مرکز ربط داد و فکر می کنم کج سلیقگی در اعمال احکام باعث چنین اتفاقی شده است اما این سوال هم وجود دارد که تا چه زمانی باید شاهد خسارت زدن به اموال شهرداری و تصرف زمین ها باشیم و ساخت و سازهای جدید را مشاهده کنیم و هر روز آمار بالای زمین خواری را بشنویم؟
حادثه دلخراش کشته شدن یک مامور شهرداری حین انجام وظیفه واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است. در همین زمینه جمشید سلحشور عضو شورای شهر اهواز به ذره بین گفت که یکی از مشکلات اساسی اهواز که قطعا توسط یک مجموعه به نتیجه نمی رسد و باید تمام دست اندرکاران از این ماجرا حمایت کنند، مبارزه با زمین خواری و ساخت و سازهای غیرقانونی ست و باید  شهرداری  و سایر ارگانها به صورت ویژه به مشکلات این چنینی ورود پیدا کنند.

سلحشور با اشاره به اتفاق دلخراش مرگ مامور شهرداری گفت که اینکه نیروی اجرائیات ساعت یک و نیم شب به تخریب دیوار و منزل یک خانه بپردازد کار صحیحی نیست، اما اینکه یک نفر اسلحه ببرد و مامور شهرداری را بکشد واقعا تعجب برانگیز است. مملکت قانون دارد و قوه قضائیه باید برخورد قاطعانه کند تا دیگر در صورت بروز چنین اتفاقی کسی دست به اسلحه نبرد و مشکلش را از طریق قوه قضائیه مرتفع نماید.

وی این را هم گفت که به نظرم نباید چنین اتفاقی را به شهردار مرکز ربط داد و فکر می کنم کج  سلیقگی در اعمال احکام باعث چنین اتفاقی شده است اما این سوال هم وجود دارد که تا چه زمانی باید شاهد خسارت زدن به اموال شهرداری و تصرف زمین ها باشیم و ساخت و سازهای جدید را مشاهده کنیم و هر روز آمار بالای زمین خواری را بشنویم؟ 

منبع: روزنامه فرهنگ جنوب
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
comment
0
3
comment با سلام
این اتفاق در منطقه شهرک اهواز بوده نه در شلنگ آباد ازشما خواهش مندیم که اطلاعات صحیح را به مردم برسانید
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
comment
1
3
comment وجود اسلحه در دست مردم چه ضرورتی دارد و چرا این قضیه بطور دقیق پیگیری نمی شود؟
comment
سیش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
comment
0
1
comment تو شهرک اهواز نه کوی علوی اقای...
comment
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment ايا واقعا برخورد با انسان شريفي كه بدون هيچ چشمداشتى حتي در ان ساعت شب إنجام وظيفه كرده اين است ؟ أيا اين انسان جانباز بنا به آيات شريفه شهيد خدمت نيست ؟ چرا بجاى پاس كردن توپ از زمين شورا به ناكجا اباد به فكر فرزندان خردسال وزن جوان ان مرحوم نيستيد ؟ جناب دكتركداميك از شما منتخبين همين مردم شريف جان بر كف كه در هر ساعت و هر جا اماده جانبازى هستند براى عرض تسليت به خانه انها سر زده ودلجويي كرديد؟ ايا اين رسم مردمدارى وحفظ حقوق جامعه زحمتكش كارگران شهردارى است 
comment
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
comment
0
1
comment lمردم از بیکاری و بدبختی در استانی غنی رنج می برن . زمینهای خشک حاشیه مسیر سه راه خرمشهر که ارث پدری شهرداری نیست زمین خداست .چرا جون مردم و به لبشون می رسونید ... خوشت میاد شب ساعت 2 شب یکی بیاد سقف خونتو روسرت و خانوادت خراب کنه .از خدا بترسید صد در صد حق با مردمه
comment
سیدعلی عبودی
|
France
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
comment
0
0
comment شلنگ اباد اصلا زمین خالی نداره. غیر از شلنگ اباد چیزی بلد نیستید. بخدا خیلی عجیبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار