شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
 دکتر'محمد رعایایی'، سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی اهانت نشریه شارلی ابدو را به ساحت نورانی و مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) محکوم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، متن کامل پیام سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز به شرح زیر است: 

خورشید که باشی از سیاهی ابرها دلتنگ نخواهی شد که رحمت خورشید، همواره هست و آیینه ی مهربانی اش از سنگ زشتی ها خراش برنخواهد داشت.

حکایت، حکایت رسول اکرم -'رحمه العالمین' است و سنگی که از نابخردی و بغض به آیینه اش روانه شده است دانستن او و ارجمندی اش، دانستن همه زیبایی های عرش و فرش است که در کلام روحانی اش در گوش جهان زمزمه شده است .

به رسم او و به سنت رحمانی اش برای بیماردلان هتاکی که تمثال تابناکش را اسباب بی آبرویی خویش قرار داده اند آرزوی شفای عاجل می نماییم و با همه جان و دل تلاش خواهیم کرد که سیره رحمانی او که جهان تشنه چشمه سار معرفتش می باشد را به نمایش بگذاریم.

خاکستر پاشان ابله دیروز به تصویرسازان متملق امروز تبدیل شده اند اما فرجام کار جز شرمساری و ندامت نخواهد بود که خدا او را عزیز آفریده است و بر او قسم خورده است.

به نام مبارکش صلوات می فرستیم و با احترام به همه ادیان الهی، حماقت بی بدیل جسارت کنندگان را نکوهش می نماییم که خداوند آزاردهندگان او را بیم داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار