اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
معاون استاندار خوزستان:
عماد در عین حال از بکارگیری سه هزار نیروی جدید در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: یک هزار و 500نفر از این ها تا اسفند ماه و مابقی تا ماه های تیر و مرداد به بدنه اجرایی دولت در استان خوزستان اضافه خواهند شد.
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: ارایه خدمات بهتر در گرو اصلاح ساختار نظام اداری و پویایی آن است.

به گزارش ایرنا، 'علی عماد' در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در این ارتباط افزود: برای تحقق این سیاست ها باید به سمت اصلاح ساختار نظام اداری رفت.

وی اظهار کرد: در این بین نخستین حرکت آن است که از تصدی گری دولت خارج شد و کارها را به خود مردم و بخش خصوصی واگذار کرد.

عماد گفت: دولت باید به سمت سیاستگذاری رود و نظارت قانونی داشته باشد و این نظارت ها باید گسترده باشد.

وی افزود: مردم باید از مسوولان بخواهند و مسوولان نیز با جدیت تمام تلاش خود را انجام دهند و خدماتی ارایه کنند که منفعت کشور و کاهش هزینه های جاری را به دنبال داشته باشد.

عماد گفت: کوچک کردن دولت به آن معنا نیست که عده ای را از کار اخراج کنیم بلکه به معنای ساماندهی خدمات دولتی به مردم است.

وی ادامه داد: اگر دولت کوچک شود به نیروهای خود می تواند کمک بیشتری بکند و از بار موجود کاسته خواهد شد.

عماد همچنین اظهار کرد: فرهنگ برون سازمانی بر فرهنگ سازمان های ما دخیل است و به این خاطر برای شایسته سالاری و انتخاب مدیران شایسته با موارد دشواری روبرو هستیم.

معاون استاندار خوزستان در عین حال از بکارگیری سه هزار نیروی جدید در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: یک هزار و 500نفر از این ها تا اسفند ماه و مابقی تا ماه های تیر و مرداد به بدنه اجرایی دولت در استان خوزستان اضافه خواهند شد.

وی گفت: اینها جایگزین نیروهایی خواهند شد که یا بازنشسته شده اند، منتقل و یا بنا به دلایلی از دستگاه های دولتی خارج شده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار