شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
زمان برگزاری سومین همایش بین المللی ولایت در اهواز به 10 و 11 اردیبهشت ماه سال 94 موکول شد.
مسؤول دبیرخانه برگزاری سومین همایش بین المللی ولایت با بیان اینکه این همایش قرار بود دیماه امسال در اهواز برگزار شود اظهار داشت: برگزاری نشست و کمیسیون های تخصصی ولایت، مهدویت و وهابیت و سخنرانی نویسندگان مقالات برتر از برنامه هایی است که جهت اجرا در این همایش پیش بینی شده است.
حجت الاسلام امیر عباسی تصریح کرد: تبلیغات بین المللی و دعوت از مهمانان خارجی از سوی مجمع جهانی اهل بیت انجام می شود.
وی ولایت، وهابیت و مهدویت را سه موضوع اصلی همایش ولایت دانست و افزود: نواعتزالیون و سلفیون، تعاملات فکری و تضاد‎های درونی، وهابیت در بازتاب افکار جهانی، وهابیت و جریان جنبش بیداری اسلامی، مقایسه نظام فکری و فقهی وهابیت با مکتب تشیع، جایگاه وهابیت در میان فرقه های اسلامی و موضع آنان در برابر وهابیت محورهای بخش وهابیت این همایش هستند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه تصریح کرد: نقش امامت و ائمه اطهار درتمدن اسلامی، نقش واقعه غدیر در جوامع اسلامی معاصر، اصحاب و محدثین ائمه اطهار(ع) از خوزستان و جایگاه و خاستگاه مذهب تشیع در خوزستان از محورهای بخش امامت سومین همایش بین المللی است.
وی با بیان این که مراحل نام نویسی از طریق پایگاه اطلاع رسانی همایش به نشانیwww.velayat-khz.ir انجام می‎شود، گفت: اصل مقالات باید به نشانی، اهواز، امانیه، بلوار امام موسی صدر، جنب پل چهارم، دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، معاونت پژوهش ارسال شود.

مسؤول دبیرخانه برگزاری سومین همایش بین المللی ولایت تصریح کرد: در دومین همایش بین المللی ولایت 230 مقاله از 25 کشور جهان به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی داوری آثار علمی، پژوهشی ویژه نخبگان و اساتید حوزه علمیه استان خوزستان اظهار داشت: زمان برگزاری این دوره به سبب برگزاری امتحانات پایانی دانشجویان مقطع دکتری به تأخیر افتاد و مقرر شده است تا بهمن ماه و یا اواخر اسفند ماه برگزار شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار