اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
عضو شورای شهر اهواز:
جانعلی خورشیدی دیگر عضو شورای شهر اهواز با ارایه گزارشی از سامانه 137 (مدیریت شهری )شهرداری اهواز گفت: مدیریت این سامانه با سه مشکل کمبود خودرو ،کمبود نیروی انسانی و کارشناس و کمبود اعتبارات مواجه است.
عضو شورای شهر اهواز گفت: با توجه به وضعیت هوا در کلانشهر اهواز ، فضای سبز این شهر به تنوع گیاهی و درختی بیشتری نیاز دارد.

'جمشید سلحشور'  در هفتاد و دومین نشست شورای شهر اهواز در محل این شورا بیان کرد: در این راستا مسوولان مربوطه در شهرداری اهواز باید برای ایجاد تنوع در پوشش گیاهی و درختی برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

وی در خصوص اعتبارات عمرانی شهرداری اهواز افزود: در تعیین بودجه عمرانی شهرداری اهواز ،معاونت عمرانی شهرداری اهواز باید هماهنگی بیشتری با کمیسیون عمرانی شورای شهر اهواز داشته باشد.

در ادامه 'زیبا صالحپور' دیگر عضو شورای شهر اهواز با اشاره به بررسی بودجه شهرداری در شورا گفت:تا پیش از اسفند ماه امسال این بودجه باید در شواری شهر اهواز تصویب شود .

وی اظهار کرد: برخی پیمانکاران از سال های گذشته مطالباتی از شهرداری اهواز دارند که می توان برای پرداخت این مطالبات در بودجه سال آینده شهرداری اهواز اعتباراتی را در نظر گرفت.

در ادامه این نشست 'جانعلی خورشیدی' دیگر عضو شورای شهر اهواز با ارایه گزارشی از سامانه 137 (مدیریت شهری )شهرداری اهواز گفت: مدیریت این سامانه با سه مشکل کمبود خودرو ،کمبود نیروی انسانی و کارشناس و کمبود اعتبارات مواجه است.

وی افزود:روزانه شهروندان اهوازی به طور متوسط 550 بار با این سامانه تماس برقرار می کنند که بیشترین تقاضای مردمی مربوط به وضعیت لکه گیری آسفالت در مناطق مختلف است.

معاون اجرایی و اداری شورای شهر اهواز اظهار کرد: لکه گیری آسفالت مناطق،هرس درختان معابر فرعی ،برخورد درختان با سیم های برق ،آبگرفتکی مقابل منازل ،جمع آوری دستفروشان،سد معبر خودروها و جمع آوری نخاله های ساختمانی بیشترین درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان در تماس با این سامانه است.

خورشیدی افزود: در بررسی های انجام شده شهرداری های مناطق سه و یک شهرداری اهواز ،بیشترین پاسخ گویی به مشکلات مردمی را داشته اند.

در ادامه این جلسه اعضاء شورای شهر اهواز با تخفیف 10 درصدی عوارض صدور پروانه ساختمانی به عنوان جایزه خوش حسابی به کسانی که عوارض خود از اول بهمن ماه تا پایان سال به طور کامل پرداخت کنند موافقت کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار