شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا اضافه کرد: کشت و صنعت نیشکر دهخدا با برداشت و حمل بیش از ۱۱ هزار تن نیشکر در یک روز کاری موفق شد رکورد جدیدی را در زمینه برداشت و حمل نیشکر به نام خود ثبت کند.
مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا گفت: از مهر امسال تاکنون بیش از ۷۱۲ هزار تن نیشکر از اراضی زیر کشت نیشکر این واحد برداشت شده است.

‘فریبرز کریمی زند’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:میانگین تولید نیشکر در هر هکتار بیش از یکصد تن بوده که تقریبا’ حدود ۳۰ درصد بیشتر از میانگین متوسط برداشت جهانی است.

وی اضافه کرد: کشت و صنعت نیشکر دهخدا با برداشت و حمل بیش از ۱۱ هزار تن نیشکر در یک روز کاری موفق شد رکورد جدیدی را در زمینه برداشت و حمل نیشکر به نام خود ثبت کند.

کرمی زند گفت: این واحد همچنین با تولید یک هزار و ۴۰۹ تن شکر خام در ۲۴ ساعت، توانست رکورد دیگری را در صنعت نیشکر برای خود به ثبت رساند.

وی اظهار کرد : کارکنان کشت و صنعت دهخدا در تلاشند تا در تمام زمینه های تولید علاوه بر بالفعل کردن ظرفیت های تعریف شده بتوانند به راندمان های جدیدی دست پیدا کنند.

وی افزود: بالاترین ظرفیت تعریف شده برای برداشت و حمل نیشکر در کشت و صنعت های نیشکری ۱۰هزار هکتاری حداکثر ۱۰هزار تن نیشکر بطور روزانه است که به همت کارکنان این شرکت توانستیم علاوه بر تحقق ظرفیت تعریف شده با برداشت و حمل بیش از ۱۱ هزار تن نیشکر در روز رکورد جدیدی ایجاد کنیم.

وی گفت: از طرف دیگر کارخانه نیز با فرا رفتن از پتانسیل های اسمی خود آمادگی دریافت این میزان نیشکر را در خود ایجاد کرده که این دستاوردی بزرگ برای صنعت نیشکر استان است.

کریمی زند پیش بینی کرد: امسال بیش از یک میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برداشت شود که از این میزان بیش از یکصد هزار تن شکر تولید خواهد شد.

کشت و صنعت نیشکر دهخدا یکی از واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در ۲۵ کیلومتری شمال شهر اهواز قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار