شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
نائب رئیس شورای شهر :
ناجی سواری اظهار کرد : پيروزي انقلاب اسلامي در ايران يك حادثه داخلي براي تغيير رژيم سياسي نبود بلكه مطابق اظهارنظر غرب ، انقلاب زلزله‌اي ويرانگر براي آنان بوده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت : ملت انقلابی و با بصیرت ایران بعنوان پشتوانه ای مقتدر در ادامه ی راه انقلاب است که در هر صحنه‌ای از انقلاب اسلامی حضور خود را ثابت کرده و دِین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا نموده است .

 ناجی سواری اظهار کرد : پيروزي انقلاب اسلامي در ايران يك حادثه داخلي براي تغيير رژيم سياسي نبود بلكه مطابق اظهارنظر غرب ، انقلاب زلزله‌اي ويرانگر براي آنان بوده است.

ناجی سواری با اشاره به بسترهای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی ایران ، محصول قرن ها مقاومت اسلامی و ایستادگی مسلمانان برای تشکیل نظامی دینی بود که گام نهادن در مسیر رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی را به حقیقت تبدیل کرده و برای بهره‌گیری جهانیان الگوی پایدار اسلامی را بنیان نهاد .

وی انقلاب را ماحصل تلاش و همراهی روشنفکران ، روحانیون ، دانشجویان ، کارگران و سایر اقشار در جهت رهایی از استبداد دانسته و افزود : تا زمانی که ملت ایران همچون 22 بهمن 57 با همدلی و اتحاد در راه به ثمر رساندن مقاصد انقلاب قدم  بردارند نعمت پیروزی انقلاب اسلامی مستدام خواهد بود و عزت و سرافرازی ایران اسلامی بیشتر آشکار خواهد شد  .

نائب رئیس شورای شهر از واقعه 22 بهمن به عنوان سرفصلي برجسته در تاريخ سياسي ايران و نقطه‌اي عطف در روند مبارزات ملت ياد نمود و اذعان داشت : به فضل الهی انسجام مردم و مسئولین در روز 22 بهمن ماه مایه یاس دشمن است و جواب قاطعی برای گزینه‎های نظامی روی میز آنهاست .

سواری در پایان با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی برای ملت ایران ، امنیت و استقلال بهمراه داشت متذکر شد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت های امام گرانقدر و راهنماییهای ارزنده مقام معظم رهبری تداوم دارد همچنانکه در تمام معادلات سیاسی دنیا ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام مقتدر می‌شناسند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار