اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
رئیس ستاد ایام‌الله دهه مبارک فجر و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، حضور گسترده اقشار گوناگون مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را تجلی پشتوانه مردمی نظام دانست و گفت: مردم اهواز در دوران گوناگون انقلاب اسلامی حضوری پررنگ و تأثیرگذار در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی داشته‌اند.


 حجت‌الاسلام سعید جعفری در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان که روز گذشته 18 بهمن در محل سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان این‌که آغاز مراسم از ساعت 7:30 صبح خواهد بود، اظهارکرد: در این ساعت افزون بر برپایی جشن در فلکه مولوی، ویژه برنامه​هایی نیز جهت اجرا برای کودکان در نظر گرفته شده است.


وی با بیان این‌که آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز از ساعت 9:30 صبح خواهد بود، گفت: دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی سخنران پایانی این مراسم خواهد بود.


جعفری به مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان اهواز اشاره‌کرد و افزود: راهپیمایی از میدان بسیج، فلکه ساعت، خیابان عارف آغاز شده و به سمت میدان مولوی، پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی و چهاراه نادری ادامه یافته و مراسم پایانی راهپیمایی در انتهای خیابان سلمان فارسی برگزار می​شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه‌داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ایران را در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می‌کند.


وی دهه مبارک فجر را یادآور عزم عمومی ملت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران که 36 سال پیش به رهبری امام خمینی(ره) بنا نهاده شد، آغازگر تحولی بزرگ در بیداری اسلامی بود


در این نشست، مسلم رحیمی، رئیس سازمان صدا و سیمای خوزستان در سخنانی با بیان این‌که برای راهپیمایی 22 بهمن ویژه برنامه‌هایی جهت پخش تدارک دیده شده است، گفت: در نظر داریم دوربین‌های صدا و سیما جنب و جوش اقشار گوناگون مردم از جمله بسیجیان و اصناف را قبل از حضور در راهپیمایی را به نمایش بگذارند.


وی با تأکید بر اهتمام ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج جهت حرکت گروهی از مساجد برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اظهارکرد: در راهپیمایی امسال تلاش‌ها و زحمات ارگان‌های گوناگون از جمله سازمان حمل و نقل عمومی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی به صورت ویژه منعکس داده خواهد شد.


رئیس سازمان صداوسیمای خوزستان با انتقاد از عدم حضور مسئولان ارشد استان در جلسه هماهنگی امروز تأکیدکرد: همگان برابر شهدا مسؤول هستند و مردم در طول این سال‌ها نشان دادند از مسؤولان جلوتر هستند و تکلیف خود را می‌دانند.


رحیمی با بیان این‌که جشن‌های اثرگذاری از سوی شهرداری در مناطق گوناگون شهرستان اهواز برگزار شده است، گفت: باید از ظرفیت مناطق گوناگون اهواز جهت برپایی هرچه باشکوه راهپیمایی روز قدس استفاده شود.


در ادامه این نشست، حمید خرسندنژاد، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز به محدودیت‌های ترافیکی روز 22 بهمن اشاره کرد.


گفتنی است، در بخش دیگری از این مراسم مسئولان حاضر در جلسه پیشنهادهای خود در زمینه برگزاری باشکوه راهپیمایی دهه فجر در اهواز ارائه دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار