اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه
نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشکده هنر شوشتر به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
دکتر محمدرضا سوداگر رئیس دانشکده هنر شوشتر در گفت و گوبا روابط عمومی دانشگاه در این باره اظهار کرد: دانشکده هنر با همکاری موزه هنرهای معاصر اهواز منتخبی از آثار اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشکده را در اردیبهشت ماه 1394 در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می دهد.
وی اهداف این جشنواره را که با مشارکت بخش خصوصی نگارخانه محمد خواه و نگارخانه اهواز برگزار می شود، شناسایی هنرجویان و هنرمندان مستعد، پرورش و حمایت از آنان عنوان کرد و گفت: این جشنواره پس از اتمام برگزاری در گالر ی های خصوصی استان و سپس خارج استان با برنامه های تکمیلی و با همکاری نگارخانه ها فعالیت خود را با هماهنگی شرکت کنندگان ادامه خواهد داد.
سوداگر ادامه داد: جشنواره مختص اساتید، مدرسین، فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشکده هنر شوشتر وسایر دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز بوده و در دو بخش آزاد و موضوعی( بخش ویژه) برگزار می شود. آثار در بخش های نقاشی، عکاسی، حجم و آثار گرافیکی(انیمیشن، پوستر، چاپ دستی و ...) دریافت می شود و در صورت ارسال آثار انیمیشن، شرایط برای پخش آثار فراهم است.
رئیس دانشکده هنر شوشتر درباره نحوه دریافت آثار گفت: آثار هنری شرکت کنندگان در جشنواره ابتدا به صورت سی دی و سپس اصل اثر، پذیرش و دریافت می شود. حجم فایل ارسالی حداقل 2 و حداکثر 4 مگابایت با پسوند JPG و مود RGB، تصویر آثار با کیفیت Dpi300 و توضیحات در مورد اثر باشد. همچنین اندازه اثر و مبلغ پیشنهادی ارسال گردد. حداقل اندازه اثر در یک ضلع 50 سانتیمتر (در صورتی که اثر کوچکتر از این اندازه باشد ارائه اثر در زمینه 5 سانتیمتری قرار گیرد) و حداکثر اندازه با ارتفاع 250 سانتیمتر باشد. آثار عکاسی و گرافیکی که به صورت دیجیتال پرینت می شوند لازم است روی شاسی و نقاشی ها در قاب یا چهارچوب مناسب ارائه شوند.
به گفته وی، هر شرکت کننده پس از تایید دبیرخانه می تواند حداکثر سه اثر ارسال کند؛ البته تعداد آثاری که به صورت مجموعه ارائه می شود با نظر دبیران و داوران قابل افزایش است.

وی برنامه زمانی جشنواره را این چنین اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به صورت لوح فشرده (سی دی) تا 16 اسفند، داوری اولیه 19 اسفند، اعلام نتایج برگزیدگان 23 اسفند، مهلت ارسال اصل اثر یکم اردیبهشت و زمان نمایشگاه هفته دوم تا پایان اردیبهشت ماه 94 خواهد بود.
سوداگر با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه (نگاهی به ارزش های بومی و طبیعت خوزستان، خوزستان و جلوه های دفاع مقدس) برگزار می شود، از دانشجویان و اساتید علاقه مند به شرکت در این نمایشگاه دعوت کرد آثار خود را با توجه به شرایط فراخوان برای این جشنواره ارسال نمایند.
لازم به ذکر است که دبیرخانه جشنواره موزه هنرهای معاصر اهواز واقع در بلوار ساحلی شرقی، جنب فروشگاه رفاه، مستقر بوده و ایمیل موزه: amca.ahwaz@gmail.com، و شماره های تماس 06132233334و 06132233234 است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار