شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
صفحه اینستاگرام رییس جمهور پیامی خطاب به شهروندان خوزستان منتشر کرده است. این پیام با این جمله آغاز می شود "با شما هم نفس‌ام

حسن روحانی رئیس‌جمهور در واکنش به بحران گردوخاک در خوزستان در صفحه خود در شبکه اجتماعی با نوشتن متنی با مردم خوزستان ابراز همدردی کرد.

با شما هم‌نفس‌ام...‌

‌ ‌دلاوران جنوب، خوزستانی‌های خونگرم، مرزبانان غیور؛

باز هم نفس‌هایتان از میهمانِ شومِ گردوغبار به شماره افتاده است. اینکه شما هموطنان عزیزم، گاه به‌گاه در برخی استان‌ها و این روزها در خوزستان و اهواز دلاور، به جای هوای پاک، حتی خاک تنفس کرده‌اید، دردی مشترک و اولویتی جدی است.

با شما هم‌نفس‌ام... چنانچه هم قسم بوده و هستیم... تا مشکلی را که سالیان دراز ایجاد شده، گام به گام از میان برداریم...تا برای همیشه غبار از پیکرِ عروس کارون بزداییم.

کارگروه رفع آلودگی هوا در دولت، به ریاست رئیس سازمان محیط زیست و حضور تعدادی از وزرا، لحظه به لحظه پیگیر کاهش آلودگی هوا و ارائه گزارش اقدام‌ها در این زمینه هستند.

از استاندار خوزستان خواسته‌ام ضمن مشارکت همه دستگاه‌ها و صاحب‌نظران، با کارگروه دولت در تماس و همکاری باشند و پیشنهادهای عملی ارائه کنند.

از وزیر بهداشت هم خواسته‌ام که به بیماران عزیز و آسیب‌دیدگان رسیدگی ویژه کنند. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هم موظف شده اعتبارات ویژه را تخصیص دهد.

برای پاکیزگی هوا، عزمی تازه لازم است. با هم همت کنیم تا فضای تنفس بگسترانیم.

بدانید که با شما هم‌نفس‌ام...

انتهای پیام/2329/ع

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
comment
0
2
comment اقای روحانی 13سال است که از این وعده ها می شنویم ووضع از بد به بدتر واز بدتربه فاجعه واکنون فراتر از فاجعه رسیده اصلا ماخوزستانیها چه ارزشی برای شما داریم بخدا هیچ فقط پول نغت مهم است که استان های نور چشمی را اباد کند عملا همه دولتها همین گونه بوده اند واین فاجعه ناشی از خشک کردن تالاب ها برای تولید نفت است که برای تهران واصفهان وغیره ازادراه ومترو بسازند
comment
sajad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment سلام یکی دیگر از دلایل این فرسایش حفر حلقه های غیر قانونی چاه در باغات و باغچه های شهرستان دزفول است و هیچکس محل نمیذاره
comment
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
comment
0
1
comment به خدا گوشمون پره از این حرفها،دیگه باورش برامون سخته
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار